داعشی با لباس دانشجو


ساعت: 15:58
تاریخ انتشار: 1301/08/10
کد خبر: 1907642

فحاشی برخی از دانشجویان دانشگاه ها علیه امنیت، زمینه ساز هجوم داعش در خیابان علیه مردم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ این هفته نامه در شماره 498 خود در 9 دسامبر به بررسی آخرین تحولات شورشیان می پردازد که زمینه ساز جولان داعش در کشور شده است.


خشم برخی از دانشجویان علیه امنیت، بنیاد تروریست های داعش در خیابان علیه مردم

در دانشگاه، زمخت ترین فحاشی ها به صورت دسته جمعی انجام می شود. نام آنها دانشجو است. دختر و پسر فحش هایی می زنند که حتی عابران هم از گفتن آن در مقابل زنان خجالت می کشند. آنها آماده هیچ گفتگویی نیستند. سخنگوی دولت که برای شنیدن حرف ها و دغدغه های آنها آمده بود، با فریادها نفرین و بدرقه شد. نام آنها دانشجو است. آنها در تخیل خود فکر می کنند که با کلمات تند طرف مقابل را خلع سلاح می کنند. چون می دانند طرف مقابل نظام و حامیان آن است، آنقدر متواضع و متواضع هستند که زبان به توهین و ناسزا باز نمی کنند.

آنها در خیابان از همان فحاشی استفاده می کنند. هزاران صفحه و حساب کاربری در فضای مجازی و ده ها رسانه نیز فیلم های فحش خود را بازنشر می کنند. اما وضعیت در خیابان متفاوت است. همین توهین به پاسداران و پاسداران، سنگ و آجر شکسته و آتش به جان نیروهای ویژه و بسیج خواهد بود. در مغز زن و مرد و تماشاچیان جوان یا رهگذران تبدیل به گلوله یک سلاح ناشناخته می شود.

این می تواند هیزم نارنجک دستی باشد که مغز نگهبانان ما را در پیاده رو در خیابان به بیرون پرتاب می کند. نفرین هایی که تبدیل به خشم آن حرامزاده هایی می شود که دانشجوی بسیجی آرمان علیوردی را غریبه گرفتند. او را شکنجه کردند تا اینکه مرد. آن هم با شوک های پلیس!

نام آنها نیز دانشجو است. اما شورش های آنها علیه امنیت، داعش وحشی شاهچراغ حرم را قادر می سازد تا آرتین 5 ساله را بی مادر، بی پدر و برادر کند. تا دیگر آرشام را پشت نیمکت نبینیم. تا اینکه بوانگولی هفت ساله فرشته مادر را در خاک می بیند.

اسمشان دانشجو است اما انگار داعشی و داعشی حرفه هستند و اینگونه قسم می خورند که داعش را به خیابان ها برسانند.

فهمیدی دختر دانشجو و پسر دانشجو؟! شما در واقع یک داعشی هستید! ندیدی داعش با مرد و زن و بچه و بسیج و پلیس چه کرد؟! بعد از غم غیبی شیراز بیدار نشدی؟! اگر هنوز خواب بدی نمی بینید، چند نمونه از وحشی گری داعش را مرور کنید.


شهادت با ضربات ممتد سنگ به جمجمه

شهید حسین تکی پور از بسیجیان فعال اسلامشهر و سپاه محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) تهران بزرگ هنگام حضور در صحنه درگیری برای ایجاد امنیت و آرامش در سطح شهر توسط معاندین و معاندین به شدت مجروح شد. عناصر انقلابی در یکی از محله های پارس تهران و ساعاتی بعد درگذشت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی اهل میانه و از اهالی اسلامشهر بود و یک پسر 17 ساله از وی به یادگار مانده است.


آتش زدن آمبولانس ها

شبکه بین المللی عربستان گزارشی از انتقال افسران پلیس با آمبولانس منتشر کرد که در آن تنها یک آمبولانس از راه دور نشان داده شده بود، اما هیچ تصویر واضح و موثقی وجود نداشت که نشان دهد این افسران در آن خودرو هستند. اما بر اساس این سیگنال یک دستگاه آمبولانس در رشت به آتش کشیده شد. این در حالی است که اغتشاشگران 85 دستگاه آمبولانس را آتش زدند و از مدار خارج کردند، برای جبران کمبود اورژانس به 3 هزار دستگاه آمبولانس در کشور نیازمندیم. البته حدود 60 درصد آمبولانس های اورژانس بیش از حد معمول ماموریت های خود را انجام دادند.


حمله به خانم محجبه و فرزند سه ساله اش!

در جریان اغتشاشات عده ای به زنان محجبه حمله کردند و حجاب را برداشتند که خلاف رفتار عقلانی و اخلاقی در کشور است و چهره نگران کننده ای به جا گذاشت. جالب اینجاست که این کار توسط مدعیان آزادی انجام می شود. کسانی که به قول خودشان باید برای آزادی بجنگند و در جامعه حکومت کنند، اما سوال اینجاست که از چه می گویند؟! از کدام آزادی؟ از چه امنیتی؟

در یک مورد، مادر چادری به همراه فرزند سه ساله اش با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار گرفت. کودک سه ساله به جرم کودکی در چادر لگد به صورتش زده شد!


حمله به ماشین آتش نشانی

چگونه گروهی که بین‌المللی، بی‌بی‌سی و من وتو آن را «مردم» نامیدند، به ایستگاه آتش‌نشانی و راننده آن حمله کردند؟ شهردار تهران گفت: در این مدت 43 اتوبوس شهری و 54 ایستگاه اتوبوس آسیب دیدند. همچنین ۲۵ دستگاه خودروی آتش نشانی شهر تهران آسیب دیدند که یکی از این خودروها به طور کامل در آتش سوخت. همچنین اغتشاشگران با حمله به 4 ایستگاه آتش نشانی تهران، شیشه های آنها را شکستند و به خودروهایشان آسیب رساندند.


شهادت سلمان امیر احمدی با تفنگ

شهید سلمان امیر احمدی شامگاه شنبه 25 مهرماه ساعت 20 بر اثر حمله مسلحانه شورشیان در خیابان سجاد شمالی منطقه 17 تهران به شهادت رسید. شورشیان با تفنگ مستقیم به سر بسیجی سلمان امیر احمدی شلیک کردند. آن هم از فاصله کمتر از یک متر؛ به صورتش شلیک کن شهید سلمان میراحمدی دارای دو فرزند یک و هفت ساله بود.


بریدن گلوی پلیس با چاقو

استواریکم میلاد علی نکی فرمانده انتظامی آمل که گلویش توسط اغتشاشگران با چاقو بریده شد، گفت: برای کنترل اغتشاشات در شهر آمل به همراه همکاران پلیس به محل تجمع اعزام شدیم. وی افزود: معترضان که بسیاری از آنها نقاب زده بودند با آجر و سنگ به ماموران حمله کردند و ماموران با سپر دفاع کردند و سعی کردند اوضاع را کنترل کنند. این پلیس درباره حادثه ای که برایش رخ داد می گوید: در میدان هفدهم شهریور آمل بودم که دو نفر به سمت من آمدند و یکی از آنها با یک جسم تیز به گردنم زد و خون به سرعت و به تمام صورت و بدنم فوران کرد. وی گفت: نحوه انجام این اقدام نشان می دهد فردی که قصد ضربه زدن به شهرقم را داشته است، حرفه ای بوده است.


نارنجک را به داخل خودروی زنی محجبه انداختند و به چشم نوزاد هفت ماهه آسیب زدند.

یک شب در ولسوالی نازی آباد هنگامی که یک زوج جوان با نوزاد هفت ماهه خود به خانه می رفتند در میان مخالفان مسلح قرار گرفتند و شورشیان با پرتاب نارنجک دستی به سمت خودروی عبوری، نوزاد و مادرش زخمی شدند. تنها دلیل این موضوع پوشش مادر کودک بود. چشم این نوزاد هفت ماهه با وجود عمل جراحی هنوز در وضعیت خوبی قرار نداشت.


آتش زدن پلیس با بنزین و اسید

در جریان ناآرامی ها، اغتشاشگران یکی از پلیس ها را کتک زدند و او را سوزاندند. تصاویر دلخراش این حادثه که بر خلاف صحنه سازی دشمن در رسانه ها منتشر شده است، مظلومیت نیروی انتظامی را باخبر می کند و مخاطرات و هزینه هایی را که برای حفظ امنیت انجام می دهند را اثبات می کند.


شهادت با ضربات متعدد چاقو و قمه به پشت سر

شهید پوریا احمدی که در جریان اغتشاشات سی ام شهریور سال جاری در منطقه پیریز تهران بر اثر ضربات چاقو متعدد توسط فتنه گران مجروح شده بود، چند روز بعد به دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.


متلاشی شدن سر نگهبان

در ناآرامی‌های 13 آبان در منطقه ستارخان تهران، یک نارنجک دستی به سر یکی از پاسداران پاسدار محمد رسول‌الله تهران بزرگ پرتاب شد که در اقدامی وحشیانه به شهادت رسید. دوستانش که این صحنه را دیدند می گویند تقریبا نیمه بالایی صورت و سرش از بین رفته است و ما تکه های مغزش را از در و دیوار و کف خیابان جمع آوری کردیم! (18 آذر از همه خوانندگان به دلیل گزارش صریح این جنایت پوزش می طلبد)


جنایت تروریستی در شاهچراغ

اخبار زیادی از این جنایت و شهادت 14 برادر منتشر شده است. اما پرونده آرتین از همه دردناک تر است. تنها زنی که در این حادثه جان باخت، مادر آرتین بود. در میان کشته شدگان پدر و برادر آرتین 5 ساله هستند. احتمالا عکس معروف مادر و فرزند شهید در آغوش هم عکس برادر آرتین آرشام و مادرش است.

شکنجه بی رحمانه شهید بزرگوار آرمان علیوردی

اما جدیدترین و هولناک ترین اقدام داعشی های فارسی زبان دستگیری و شکنجه دانشجوی بسیجی آرمانعلی واردی است. همان که قبل از شهادتش توسط داعشی های وحشی در فضای مجازی منتشر شد. اما به همین میزان شرارت کوتاه نیامدند و شهید عزیز را شکنجه کردند تا اینکه دو روز بعد به کما رفت و کشته شد.

بله، آقا و خانم دانشجو؛ این نتیجه قیام داعش و جنبش فحاشی و انقلاب خودپسندانه شماست که نشان دادید زبانتان جز سخنان رکیک ضدزنانه و جنسیتی حرفی نمیزند!

دیدگاهتان را بنویسید