دامداران نیازمند توجه ویژه هستند/ خشکسالی باعث افزایش فروش دام شده است


ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819964

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: خشکسالی دامداران را مجبور به خرید و فروش دام کرده است، بنابراین کشاورزان و کشاورزان نیازمند توجه ویژه برای رفع مشکلات خود هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اکبر بسطامی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایلام از خواب بیدار شد: ماه رمضان ماهی است که در آن به کسانی که مشکل معیشتی دارند می پردازیم و امیدواریم دولت تدبیر و امید در این ماه به مشکلات معیشتی پرداخته شود. و مجلس توجه ویژه ای به محرومان خواهد داشت.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چاردوول، مهران، ملکشاهی و سیروان در مجلس یازدهم گفت: دامداران به عنوان قشری که نقش مهمی در تولید کشور دارند، امروز به دلیل خشکسالی ها دچار مشکل شده اند. حل شد .

وی افزود: دامداران در اقتصاد کشور نقش آفرینی کرده اند اما امروز به دلیل خشکسالی های پی در پی و کمبود امکانات علوفه ای دام های خود را رها کرده و در آینده نزدیک تعداد بیکاران افزایش خواهد یافت. کارکنان سازمان امور عشایری و دامپروری و حل مشکل دامپروران سراسر کشور. این وعده ها عملی نشد.

بسطامی گفت: دولت و مجلس در کنار هم باید نگاه ویژه ای به دام و دامداران داشته باشند تا از قاچاق دام و فروش دام مولد جلوگیری شود.

انتهای پیام/ص

دیدگاهتان را بنویسید