دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان دو عنوان برنز المپیاد علمی را کسب کردند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجید شفیان رئیس مرکز تحقیقات و توسعه علوم پزشکی کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی گفت: در این دوره از المپیاد کشوری زهرا کیهانی دانشجوی پزشکی و سما محمدی سراب دانشجوی پزشکی موفق به کسب دو مدال برنز در رشته مدیریت شدند. نظام سلامت در مرحله گروهی بهداشت عمومی شد.

وی با ابراز خرسندی از این موفقیت ارزشمند افزود: در مرحله انفرادی در رشته آموزش پزشکی سیده نغمه سرابی دانشجوی رشته پرستاری موفق به دریافت دیپلم شد.

رئیس مرکز تحقیقات و توسعه آموزش پزشکی کردستان گفت: در مرحله غربالگری 29 دانشجو در آزمون اول شرکت کردند که از این تعداد 9 نفر در 6 حوزه به مرحله دوم و نهایی راه یافتند که از این تعداد 2 نفر قبول شدند. او مدال برنز و یک نفر دیپلم گرفت.

شفیان ادامه داد: امسال با توجه به برنامه ریزی و شروع ثبت نام دانش آموزی از این پس شاهد حضور تعداد بیشتری برای شرکت در چهاردهمین المپیاد دانش آموزی در سراسر کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در حوزه مدیریت نظام سلامت دانشگاه علوم پزشکی تهران مدال طلا، دانشگاه علوم پزشکی ایران مدال نقره و دانشگاه علوم پزشکی کردستان مدال برنز را کسب کردند.

رئیس مرکز تحقیقات و توسعه علوم پزشکی کردستان تاکید کرد: این افتخار در بین 68 دانشگاه علوم پزشکی سراسر کشور، آزاد و ارتش اعطا شد.

دیدگاهتان را بنویسید