دانشگاه ولی عصر رفسنجان; مجری سومین رویداد محتوای بسیج

ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779660

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان اعلام کرد؛

حسین باقری گفت: مسابقه سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان از 21 تا 23 آبان ماه در دانشگاه ولی عصر رفسنجانی برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین باقری در گفتگو با راه آرمان; وی با اشاره به برگزاری سومین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان گفت: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی استعدادهای نیروهای علاقه مند به تولید محتوا در سطح بسیج است.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان با بیان اینکه این رویداد همه ساله در سطح استانی و کشوری برگزار می شود، گفت: علاقه مندان استانی در زمینه تولید محتوا در زمینه فیلم، نرم افزار، دینامیک، گرافیک، بازی های ویژه موبایلی اقدام می کنند. و کامیک موشن می توانند نمونه ای از تولیدات خود را به دبیرخانه این رویداد به شماره موبایل 9139871600 از طریق واتس اپ تا هفتم آبان ارسال کنند.

وی گفت: مسابقات سومین رویداد تخصصی محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان از 20 تا 23 آبان ماه در دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجانی برگزار می شود. و شرکت کنندگان در تولید محتوا بر اساس موضوع به رقابت خواهند پرداخت.

این کارمند با تاکید بر اینکه تیم های شرکت کننده به مدت 48 ساعت در محل حضور دارند و اجازه خروج از سالن را ندارند، گفت: محتوای ایجاد شده در پایان رویداد مورد قضاوت قرار می گیرد و پس از آن برندگان داوری می شوند. وارد صحنه ملی خواهند شد.

حفاری با بیان اینکه مرحله کشوری این رویداد در هفته بسیج برگزار می شود، گفت: شناسایی افراد متخصص در حوزه تولید دیجیتال، اشتغال زایی و توانمندسازی افراد از جمله اهداف برگزاری این رویداد است چرا که تولید محتوای منتخب ثبت می شود. در بانک اطلاعاتی و نهادهای دولتی و بخش خصوصی می توانند از این پتانسیل بهره ببرند.

رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: اهتمام رهبر فرزانه انقلاب به تولید محتوای مناسب، اسلامی و ایرانی در فضای مجازی است تا دشمن جایی برای نفوذ در اذهان ایرانیان به ویژه جوانان نداشته باشد. لذا این رویداد برای تحقق و تبیین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب نوشته شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید