دانش آموزان با دانش و بصیرت خود دشمنان را ناامید کردند


ساعت: 13:27
تاریخ انتشار: 25.08.1401
کد خبر: 1911429

محمدباقر محمدی لائینی گفت: دانش آموزان با بصیرت و دانش، روحیه انقلابی خود با تکیه بر سلاح علم و ایمان بار دیگر دشمنان را ناامید کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمدبکر محمدی لائینی صبح امروز در یادواره شهدای دانش آموز در تکیه بالا شهرستان سورک شهرستان میاندورود با اشاره به تعداد شهدای دانش آموز دفاع مقدس اظهار داشت: شهید فهمیده نمونه دانش آموز است. شهدایی که علیرغم سن و سالی که داشتند از بصیرت و دانش زیادی برخوردار بودند.

وی افزود: شهدا دارای معرفت دینی و اخلاقی بودند و این علم و تربیت دینی باعث شناخت و انتخاب راه درست شد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران به جهل و خیانت برخی افراد در حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: هیچ یک از افرادی که در اغتشاشات اخیر دستگیر شدند اهل نماز نبودند و مشروبات الکلی مصرف کرده و به خیابان ها رفتند.

محمدی لائینی تصریح کرد: امروز کل کشور یک جبهه است و شورشیان مثل دزد هر از گاهی می آیند، جایی را خراب می کنند و می روند، دشمنان می خواهند چنین افرادی را از دانش آموزان ما بسازند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: شما دانش آموزان باید مانند شهید حسین بفهمید که شهید نشوید بلکه شهیدگونه زندگی کنید زیرا ما به شما به عنوان آینده سازان کشور نیاز داریم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: آموزش و پرورش باید فرهنگ دینی و قرآنی را آموزش دهد زیرا تربیت دینی شما دانش آموزان را از فساد، آسیب و انحراف دور کرده و به راه راست هدایت می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید