دانش آموزان کرمانشاهی فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل »سر دادند

همزمان با سراسر کشور؛

دانش‌آموزان کرمانشاهی در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، سالروز مبارزه با استکبار جهانی، فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل » سردادند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، در یوم الله 13 آبان‌ماه نوجوانان و جوانان کرمانشاهی به‌عنوان سرپرچم‌داران مبارزه با استکبار جهانی بیشترین نقش‌آفرینی را با صدای بلند «مرگ بر آمریکا» سرمی‌دهند.

 

بیشتر بخوانید:

۱۳ آبان، نماد حماسه ملی مبارزه با استکبار جهانی به دست نسل آینده‌ساز کشور است

دانش‌آموزان کرمانشاهی از آغازین لحظات شروع راهپیمایی با انرژی با شعارهای کوبنده و مشت‌های گره‌خورده «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر رژیم کودک‌کش صهیونیست» به یاد دانش‌آموزان فلسطینی انزجار خود را از استکبار و ایادیش اعلام کردند.

گفتنی است که مسیر راهپیمایی شهر کرمانشاه از چهارراه مدرس تا میدان آزادی است؛ سیل عظیمی از دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی متحدالشکل در هوایی ابری با پرچم‌های سه رنگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با شور و شوق وصف‌ناپذیری در راهپیمایی امروز شرکت کردند.

در مسیر راهپیمایی یو‌الله ۱۳ آبان کارهای فرهنگی خوبی انجام شده  نزدیک به ۴۰ غرفه متنوع و جذاب از سوی ارگان‌های مختلف برپا شده؛ در مقابل مسجد جامع این شهر غرفه‌های هم‌اندیشی محلات کرمانشاه، غرفه کانون پرورشی فکری استان، خبرگزاری‌های مختلف، قرارگاه مردمی تحول و تعالی محله کرناچی و محله‌های مختلف و… به چشم می‌خورد.

 



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید