578 مرکز تفریحی دانش آموزان کرمانشاهی


ساعت: 23:02
تاریخ انتشار: 1390/03/21
کد خبر: 1855223

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه اعلام کرد؛

سیامک شیرمحمدی از پیش بینی 578 تسهیلات اوقات فراغت برای 90 هزار دانش آموز در کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه ها از اول تیرماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیامک شیرمحمدی در گفت و گو با مرصادنیوز گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه مجری طرح اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی است.

رئیس اداره فرهنگی هنری اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: تعداد امکانات تفریحی 578 مورد است که شامل مراکز فرهنگی آموزشی، اردوهای دانش آموزی، دارالقرآن، مدارس، سالن های ورزشی و مدارس با ظرفیت است.

وی با بیان اینکه 90 هزار دانش آموز ممتاز در استان داریم، افزود: سال گذشته بیش از 67 هزار دانش آموز در مراکز تفریحی شرکت کردند.

شیرمحمدی گفت: ثبت نام در این پایگاه ها معمولا از نیمه دوم خرداد آغاز و تا اول تیرماه ادامه دارد.

رئیس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش کرمانشاه با اشاره به اینکه کلاس ها از اول تیرماه آغاز می شود، افزود: این کلاس ها در رشته های مختلف هنری، مهارتی، آموزشی، ورزشی و فرهنگی برگزار می شود و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت. “

وی خاطرنشان کرد: این مراکز وابسته به آموزش و پرورش هستند و هزینه کلاس ها برای تامین مربی اخذ می شود که حدود نیمی از کلاس های رایگان سایر مدارس است و از طرفی مربیان مورد تایید اداره کل هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه آموزش و پرورش همه ساله در آستانه فصل تابستان با رویکرد کشف و جهت دهی استعدادهای دانش آموزان و ادامه روند تحصیلی اقدام به ساماندهی فعالیت های تابستانی می کند، خاطرنشان کرد: شعار اوقات فراغت پایگاه های فراغت «هر دانش آموز و» مهارت های یادگیری است. .

دیدگاهتان را بنویسید