داوران فصل سوم «عصر جدید» معرفی شدند.


ساعت: 18:35
تاریخ انتشار: 14/04/1400
کد خبر: 1810865

ژاله صامتی، کارن همایون فر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم دوره جدید قضاوت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ژاله صامتی، کارن خمایون فر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در کنار احسان علیهانی در فصل سوم سریال عصر جدید قضاوت خواهند کرد.

ژاله صامتی با نزدیک به سه دهه سابقه در آثار معروف و خاطره انگیز سینما و تلویزیون، کارن همایون فر با حدود سی سال ساخت موسیقی فیلم و سریال و دریافت سه سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر، منتقد مجید اسماعیلی کارگردان معروف دانشگاه الف. استاد و کارگردان انیمیشن به همراه امین حیایی بازیگر برگزیده جشنواره اخیر فیلم فجر از بازی شرکت کنندگان در «عصر جدید» تقدیر خواهند کرد.

صامتی که در فیلم جوکر نیز با احسان علیهانی همبازی است، در دو فصل جایگزین روی نونهالی خواهد شد.

مجید اسماعیلی که جایگزین سید بشیر حسینی می شود، چهره ای کمتر شناخته شده در هیئت داوران است، اما تاکنون 10 فیلم از جمله فیلم های شکسته علی روئین تن، چراغ های ناتمام مصطفی سلطانی و آفریقای انسانی سیدی ساخته شده است که سه فیلم از آن ها اولین فیلم های بلند سینمایی آن هستند. سازندگان – برای دو فیلم «سینه سرخ» و «جبهه ماه» قابل تماشا و برنده جوایز متعدد از جشنواره های بین المللی است و «شاهزاده ایران» دیگر فیلم این تهیه کننده جشنواره فجر است. سیمرغ بلورین بگیرید این استاد دانشگاه که علاوه بر مهندسی برق، فوق لیسانس علوم سیاسی نیز دارد، در جشنواره های فیلم حقیقت، چهل چراغ و مقاومت به عنوان داور شرکت کرده و از بنیانگذاران انیمیشن در ایران است. 14 مجموعه انیمیشنی 2 فیلم در این زمینه کارگردانی کردند که می توان آن را به انیمیشن محبوب «ارباب آب» نسبت داد.

به گفته مهدی بلوکات قائم مقام شبکه سه، سری جدید برنامه عصر جدید تا عید سعید فطر مصادف با 27 اسفندماه سال جاری تا عید غدیر خم سال 1401 از شبکه سه پخش می شود.

«عصر جدید» به تهیه کنندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی احسان علیخانی، اولین و بزرگترین برنامه استعدادیابی تلویزیونی ایران است که با حضور استعدادهای خاص در زمینه مهارت های سرگرمی، هنری و ورزشی جلوی دوربین می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید