اربعین زمینه را برای انجام اعمال صالح و ظهور پیامبر در عصر عصر فراهم می کند


ساعت: 13:15
تاریخ انتشار: 1301/09/28
کد خبر: 1918885

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: مردم برای رسیدن به کربلا در شرایط کرونا ریسک کردند. اربعین پیام قدرت اسلام به همه دشمنان است و اربعین زمینه را برای انجام عمل صالح و ظهور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و انتظامی در مراسم اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی هنری و ادبی اربعین حسینی (ع) سال 1401 این نهاد گفت: و آفرینش هنر و استفاده از ظرفیت هنر برای ترویج آرمان اهل بیت. یقیناً کسانی که راه اهل باباط را زنده می کنند، سعادت خواهند یافت.

وی افزود: خداوند منظومه سیدالشهدا را طراحی کرد، سامانه ای کامل، هنری، عاطفی، اطلاع رسانی و در ماهیت واقعه کربلا و عاشورا یک بعد عاطفی وجود دارد که قلب را به حرکت در می آورد.

ادیانی گفت: در این تشکل همه جور مردم حضور دارند و حضرت ابا عبدالله الحسین عاشقان زیادی دارد. در این چیدمان به ازای هر قطره اشک، هزار خانه در بهشت ​​داده می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ادامه داد: ما باید خادم و قاری ابا عبدالله باشیم. چه نام مقدسی در دنیا می تواند 20 میلیون نفر را در یک جا جمع کند و خدا خواسته نام امام حسین (ع) بلند شود.

و افزود: اگر بتوانیم این نام را به معنای واقعی با استفاده از همه امکانات هنری مطرح کنیم، خورشید به یکدیگر می تابد و همه از آن بهره مند می شویم.

ادیانی بیان کرد: باید در عرصه احیای نام اهل بیت (علیهم السلام) موثر عمل کنیم و اگر از همه توانمندی های هنری، شاعران، هنرمندان، مداحان و… استفاده کنیم موفق خواهیم شد. ابا عبدالله سرآغاز انقلاب بزرگ عصر مدرن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: ملت با استفاده از نظام امام حسین علیه یزید زمان قیام کردند و در مقابل رژیم شاهنشاهی ایستادند. در حال حاضر جمهوری اسلامی به یک بازدارنده جهانی تبدیل شده و عمل صالح نام ایران را زنده کرده است.

وی افزود: اگر دشمنان در 18 دی به خیمه اباعبدالله حمله نمی کردند، یاغیان جمع نمی شدند و اباعبدالله انقلاب اسلامی را آغاز می کرد.بسیاری از مادران به عشق و علاقه فرزندان خود را به جبهه های خیر و شر فرستادند. اباعبدالله در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی روز به روز نام آنها را زنده می کند.

ادیانی گفت: مردم برای رسیدن به کربلا در شرایط کرونا ریسک کردند. اربعین پیام قدرت اسلام به همه دشمنان است و اربعین زمینه را برای انجام عمل صالح و ظهور پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فراهم می کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی گفت: باید برای نهادینه شدن فرهنگ عاشورایی در مجموعه های کشور موثر تلاش کنیم و این امر باید به فرهنگ تبدیل شود.

وی افزود: نیروی عظیم پلیس باید حس خوبی داشته باشد و اقدامات رسانه ای خوبی برای این جشنواره انجام شود تا زمانی که همه پلیس از این اتفاقات آگاه باشند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: مجموعه فرهنگی سازمان باید برای نهادینه سازی فرهنگ عاشورایی کار موثر و کارآمدی انجام دهد.

دیدگاهتان را بنویسید