دبستان محمد رسول‌الله ناحیه ۵ اصفهان افتتاح شد

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان؛

آیین افتتاح دبستان خیرساز حاجیه‌خانم فخری زمانی‌زاده با نام دبستان محمد رسول‌الله با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان برگزار شد.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین اظهار کرد: بعضی از افراد توفیق پیدا می‌کنند که تفسیرگر آیات الهی و سنت نبوی باشند و از مال و جان و اعتبار خود برای کار خیر می‌گذرند.

محمدرضا ابراهیمی گفت: ساخت بناهای خیر بسیار امری پسندیده است، اما ساخت مدرسه ویژه است، چراکه صرف یک بنای فیزیکی نیست، بلکه کارخانه انسان‌سازی است و آموزش نیکو در آن جریان می‌یابد؛ بنابراین خیر این کار تصاعدی و فزاینده است.

وی ابراز کرد: افرادی که در مدارس خیرساز درس می‌خوانند، ضمن اینکه کار خیر را عملاً می‌آموزند، خودشان هم در آینده خیر و خیراندیشی را در پیش می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: این مدرسه در منطقه‌ای لازم توجه بنا شده که نیازمند مدرسه‌ای دولتی بوده است و می‌تواند مأمن اصلی دانش‌آموزان باشد و از این جهات اجر و منزلت کار انجام شده بالاتر است.

به گزارش موج،  مدرسۀ خیرساز حاجیه‌خانم فخری زمانی‌زاده که با نام دبستان محمد رسول‌الله نام‌گذاری شده، به همت خیر نیک‌اندیش حاج احمدرضایی ساخته شده است.

این مدرسۀ ۹ کلاسه در زمینی به مساحت ۱۷۰۰ مترمربع، زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع، با ۹ کلاس و امکاناتی مانند آزمایشگاه، نمازخانه و اتاق استراحت دبیران به بهره‌برداری رسیده و میزبان دانش‌آموزان ناحیه ۵ شهر اصفهان خواهد بود.



آیا این خبر مفید بود؟


دیدگاهتان را بنویسید