قول اردوی محمد رسول الله در چهار ولایت در بخش جنوبی این ولایت فعالیت دارد.


ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808048

سردار حسین معروفی گفت: سپاه محمد رسول الله استان تهران باید در چهار حوزه مسکن، کمک، جهیزیه و آب مورد نیاز منطقه وارد عمل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی صبح امروز در دیدار با سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران اظهار داشت: یکی از مناطقی که مفقود است و نیاز به توجه ویژه دارد مناطق جنوب و شرق استان کرمان است که مجموع اسلام است. سپاه پاسداران در استان کرمان.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران از جمله سپاهی است که در کمک رسانی به مردم جنوب استان در این منطقه و در گذشته در سیل، آبرسانی، ساخت و ساز جدی بوده است. و تعمیر مسکن و کمک آنها صادقانه به کمک ما آمده اند.

وی گفت: در شرایط فعلی درگیر سیلاب جنوب و به ویژه شهرستان رودبار جنوبی و منطقه زهکلوت و جازموریان هستیم. فرمانده سپاه محمد رسول الله در استان تهران گفت که می خواهند بیایند و در منطقه کمک کنند، به همین دلیل او و معاونانش و تیم وارد کرمان شدند.

این مسئول تصریح کرد: سپاه محمد رسول الله استان تهران در چهار حوزه مسکن، کمک، جهیزیه و تامین آب مورد نیاز منطقه نیاز به اقدام دارد.

سردار معروفی گفت: از فرمانده عزیز و جهادگر سپاه محمد رسول الله (ص) استان تهران که با نگاه مومنانه و انقلابی وارد کرمان و سپاه ثارالله شد تشکر می کنیم و با تلاش نزدیکان جنوب کشور کارهای بزرگی انجام دهیم. استان.

دیدگاهتان را بنویسید