دخالت تعدادی از عوامل مهم در ناآرامی های اخیر در استان کرمان


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907771

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمان اعلام کرد؛

مهدی بخشی از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی اغتشاشات در این استان در روز گذشته خبر داد و گفت: برخی از این افراد دستگیر شده از عوامل اصلی و تحریک کنندگان بودند که قصد داشتند با سوء استفاده از امنیت و آرامش مردم را برهم بزنند. فضای موجود.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; مهدی بخشی با تاکید بر اینکه خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند و با تحلیل درست اوضاع جامعه، عواطف و شور جوانی آن ها را مدیریت کنند، گفت: بسیاری از دستگیرشدگان در حوادث اخیر جوانانی هستند که فریب سردمداران اصلی اغتشاشات اخیر را خورده اند. و از این که بنا به ادعای رئیس قوه قضائیه با ضمانت و ضمانت کافی آزاد شده اند از اقدام خود پشیمان هستند.

دادستان استان کرمان با اشاره به اینکه پرونده های مرتبط با عوامل اصلی اغتشاشات در حال رسیدگی است، گفت: دستگاه قضایی با متخلفان امنیت عمومی جامعه برخورد قاطع خواهد کرد.

بخشی خاطرنشان کرد: انتظار می رود مردم هوشیار و هوشیار باشند تا زمینه هرگونه سوء استفاده اراذل و اوباش را از بین ببرند و در صورت مشاهده تجمع و فعالیت غیرقانونی قانون شکنان مراتب را به مراجع انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید