درب اتاق استانداران و مدیران به روی مردم باز باشد/ با فشار هیچ فرد و گروهی استاندار تغییر نمی کنیم


ساعت: 19:15
تاریخ ارسال: 04/10/1401
کد خبر: 1880023

استاندار تهران با اشاره به لزوم باز شدن درهای دفاتر فرمانداری و مدیران به روی مردم و پیگیری مشکلات آنان، گفت: جایگزینی فرماندار فیروزکو بر اساس مصلحت شهرستان و این اقدام بوده است. تحت فشار هیچ فرد یا گروهی انجام نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان فیروزکو با حضور منصوری استاندار تهران، جوهری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار، امام جمعه شهرستان فیروزکو، نماینده مردم فیروزکو در شورای اسلامی برگزار شد. شورا، دیگر مسئولین و جمعی از مردم محل اقامه نماز جمعه شهر فیروزکو.

محسن منصوری استاندار تهران در سخنانی قبل از خطبه های نماز جمعه ضمن تبریک ولادت اول ذی الحجه و سالروز پیوند ملکوتی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از زحمات و تلاش های شبانه روزی حضرت علی (ع) تشکر کرد. فرماندار قبلی و با تبریک به فرماندار جدید این شهرستان، گفت: فرماندار جدید از اهالی بومی شهرستان، مؤمن، انقلابی، جوان و پر انرژی و با تجربه در عرصه حکومت داری هستند، لذا از ایشان انتظار داریم که همواره پیگیر امور باشند. مشکلات مردم

وی ادامه داد: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، اداره امور باید به جوانان سپرده شود تا نیروی انسانی برای انقلاب ایجاد کنند، بنابراین بدنه بخشداران و فرمانداران باید جوانان باشند تا بتوانند حداقل دو دهه از این تجربه استفاده کنند. .

استاندار تهران با اشاره به لزوم کار صادقانه، خالصانه و مؤمنانه و استفاده از ظرفیت مردم، بر انتخاب نماز جمعه به عنوان مکان تکریم و اقامه نماز تاکید و خاطرنشان کرد: روز جمعه تعطیلی مسئولان نیست، بلکه یک روز تعطیل است. روز کاری، محل اقامه نماز جمعه است تاکید ما حفظ روابط سیاسی و اجتماعی در ارکان حکومت و اینکه مرکز حکومت جمهوری اسلامی باید در مسجد و نماز جمعه باشد و حضور را انتخاب کرده ایم. در میان مردم زیرا ما معتقدیم که تمام حاکمیت متعلق به مردم است.

منصوری بیان کرد: دولت سیزدهم به مردمی بودن خود افتخار می کند، این سیاست گذاری یک رویه است و باید درهای استانداری و اتاق مدیران به روی مردم باز باشد، مشکلات مردم به صورت لحظه ای پیگیری شود.

وی افزود: بردباری، مهربانی با مردم، نیکوکاری و حضور در بین مردم نیز مهم است و به افزایش سرمایه اجتماعی نظام کمک می کند. ما نیز باید مسائل و مشکلات مردم را با جدیت دنبال کنیم و با اخلاص این کار را دنبال کنیم».

استاندار تهران با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر خدمت به مردم افزود: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای خدمت رسانی باید مسیر، مشکل و فرصت ها شناخته و راه حل درست بر اساس انتخاب شود. بر روی دانش ظرفیت، بنابراین باید برنامه ریزی انجام شود، دقیق باشید و اولویت ها را مشخص کنید.

وی با اشاره به لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام تاکید کرد: حرکت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام با توجه به تاکید رئیس جمهور ادامه دارد و در این مسیر ظرفیت اصلی مردم است و مردم باید در مدیریت مشارکت داشته باشند. از امور کشور به معنای واقعی کلمه .

استاندار تهران تصریح کرد: هدف مقام معظم رهبری تمدن سازی است که در این مسیر تزکیه نفس و جامعه سازی لازم است و باید در امور اداری و اجرایی عدالت اعمال شود و با وحدت کار ادامه خواهد داشت. و همدلی مسئولان و مردم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: کار باید به صورت شبانه روزی رصد شود و استاندار مجموعه ادارات و نهادها را کنترل کند و در پیگیری ها نسبت به حفظ حقوق بیت المال دلسردی صورت نگیرد.

منصوری تاکید کرد: مصوبه دولت در خصوص استقرار صنایع در استان با پیگیری کامل شده است. تامین زمین برای ایجاد مسجد و حوزه علمیه در شهرستان ضروری است.

سپس اعلام کرد: باید در دل مردم امید ایجاد کرد، اکنون ما مسئولیم و مشکلات باید پیگیری شود.

وی همچنین گفت: هدایت یارانه ها برای مردم سخت بود اما مردم حمایت و حوصله لازم را داشتند و سعی می کنیم از سرمایه های اجتماعی خرج نکنیم.

منصوری در خصوص تغییر و تحول فرماندار شهرستان فیروزکو با اشاره به مصلحت شهرستان گفت: این یک تصمیم مدیریتی بوده و تحت فشار گروه یا فردی نبوده بلکه بر اساس مصلحت بوده است. شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید