نیاز به توضیح غلام نژاد/ چرا درب علم پزشکی یاسوج به روی رسانه ها باز نیست؟


ساعت: 22:49
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841779

در شرایطی که شهروندان مطالبات مختلف خود را از طریق رسانه ها پیگیری می کنند اما گلم نژاد از طریق رسانه ها به مطالبات مردم پاسخی نداده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح زاگرس ؛ امروزه از رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و توسعه یاد می شود تا کارمندان دولت بتوانند از طریق رسانه ها فعالیت های خود را در جامعه منعکس کنند و از یک سو مطرح کنند. امید در بدنه جامعه است، از طرفی باید عملکرد آنها مورد ارزیابی مردم قرار گیرد.

رسانه ها پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند تا مطالبات آنها به صورت قانونی شنیده شود و نظر مسئولان و این مطالبات توسط آنها پیگیری شود.

در جامعه‌ای که اطلاع‌رسانی و نقش سازنده رسانه‌ها مورد توجه قرار می‌گیرد، بی‌شک رشد و توسعه و ارتباطات مردم و کارکنان به نحو مؤثرتری رصد می‌شود و شاهد تعامل سازنده بین اقشار مختلف جامعه از کانال رسانه‌ای خواهیم بود.

علاوه بر ویژگی ها و مزیت های رسانه ای که در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار می گیرد، اما جایگاه آن در بین برخی از مسئولان استان به درستی مورد توجه قرار نگرفته و همین موضوع باعث شده تا شهروندان نتوانند. برای پاسخ به آنها بیشتر بخوانید با مقامات و این درخواست ها ممکن است باقی بماند.

در همین راستا شهروندان در نقاط مختلف استان درخواست های مختلفی از این رسانه داشته اند تا از طریق این رسانه ها مورد تعقیب قرار گیرند و به حل آن امیدوار باشند، اما پاسخی از سوی رئیس علوم پزشکی برای ادامه این سوال وجود ندارد که چرا علم پاسخ یاسوج پزشکی به رسانه ها باز نیست؟

زمانی که رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پاسخی به رسانه ها نداد، سعی کرد از طریق سایر ادارات یعنی مسئولین بهداشت شهرستان به درخواست ها پاسخ دهد، اما در کمال تعجب اعلام شد که رئیس دانشگاه به ما گفته است که مصاحبه نکنید.

در نهایت رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوز باید عدم پاسخگویی خود به رسانه ها را برای پیگیری مطالبات مردم از طریق رسانه ها و رسیدگی به مسائل بهداشتی با تلاش خود و اطلاع رسانی به پیگیری و اطلاع رسانی رسانه ای اصلاح کند.

خبرنگار: باخمانیار

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید