درخشش دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران در جشنواره اختراعات INEX 2021

ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797443

تیمی متشکل از دانشجویان و اساتید دانشگاه های تهران و زاگرب کرواسی موفق به کسب مدال طلای جشنواره بین المللی نوآوری و نوآوری در هند شدند. بیش از 500 تیم از 30 کشور جهان در 14 بخش و زیر گروه مختلف به رقابت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دکتر امین فرج، رئیس مرکز تحقیقات شهر هوشمند در ایران در گفت وگو با خبرگزاری تسنیم گفت: پروژه ای به نام «گردشگری هوشمند» یا «گردشگری مجازی» را با استفاده از پرندگان یا پهپادهای کنترل از راه دور تعریف کنید و ما انجام دادیم. و با اخذ مجوزهای مناسب بخشی از استان های کرمان و فارس را نیز تحت پوشش قرار دادیم.

فرج گفت: در جشنواره های داخلی و خارجی از جمله جشنواره هندوستان و جشنواره ربع رشیدی شرکت کرده ایم. نکته مهم این است که این کار بخش مهمی از تلاش های دانشگاه تهران است و با همکاری دانشگاه زاگرب انجام شده است. این تیم در جشنواره INEX 2021 هند از 500 شرکت یا استارت آپ شرکت کننده مدال طلا گرفت.

به گزارش تسنیم؛ تیمی متشکل از دانشجویان و اساتید دانشگاه های تهران و زاگرب کرواسی موفق به کسب مدال طلای جشنواره بین المللی نوآوری و نوآوری در هند شدند. در این دوره از مسابقات که به صورت حضوری و به صورت مجازی از 22 تا 29 آذرماه در حیدرآباد هند برگزار شد، بیش از 500 تیم از 30 کشور جهان در 14 بخش و زیر گروه مختلف به رقابت پرداختند.

این مسابقه هر ساله با حمایت فدراسیون بین المللی مخترعان IFIA و سازمان مالکیت معنوی WIPO برگزار می شود و امسال در آخرین روزهای سال 2021 تیمی از ایران در زیرگروه بازاریابی تبلیغات گردشگری موفق به کسب مدال طلا شد. سرپرستی این تیم بر عهده امیرحسین پاینده، دکتر امین فرجی و سامان کیونیا از دانشگاه تهران و دکتر سوزانا استوجاکوویچ سلوستکا و رضا رئیسی از دانشگاه زاگرب کرواسی و InfoSet بود که بار دیگر باعث افتخار ایران شد. جشنواره

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید