درخشش مجدد بسیجیان سیستان و بلوچستان/ رونمایی از بازی «نجات آزادی» و اپلیکیشن «روحانی»

ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 14/02/1400
کد خبر: 1786708

در مراسم افتتاحیه آخرین مرحله از سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال؛

مدیر مرکز متانا سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان گفت: بازی نجات آزادی و اپلیکیشن روح نواز محصول بسیج سیستان و بلوچستان در مراسم افتتاحیه آخرین مرحله سومین دوره دیجیتال ارائه شد. رویداد تولید محتوا بسیج.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهرداد پارسافر مدیر مرکز متان سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصر هامون گفت: بازی Save Nezadi و اپلیکیشن روح نواز تولید بسیج سیستان و بلوچستان امروز ارائه شد.

وی افزود: بازی سه بعدی Save the Freedom برای پلتفرم اندروید موضوع اصلی اعلام شده در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در سال گذشته است که برای نجات جورج فلوید در ژانر اکشن احساسی طراحی شده است. مهد حکومت مدعیان آزادی است که به سبک اول شخص در 30 مرحله با مراحل مختلف با درجات سخت و آسان و در شرایط جوی متفاوت محقق می شود.

پارسافر با بیان اینکه “نجات آزادی” در فاز اول این نمایش امتیازی است، گفت: این بازی در مراحل بعدی با گذر از بخش های مختلف که به تدریج سخت تر شده و به مراحل بالاتر در شهری می رسد. فضایی از واشنگتن پس از اعتراضات مردمی علیه دولت ایالات متحده در ایالات متحده برگزار می شود. قهرمان برای نجات جان خود باید بر موانع و دشمنان غلبه کند تا از فشار قهرمانان دشمن محافظت کند.

313a44ee 05b1 441a 8606 394712eb35ae خبر خاکستری

وی گفت: همچنین اپلیکیشن اندروید روح نواز که با موضوع ویژه بخش نرم افزار ویژه موبایل ویداد در سال گذشته تهیه شده بود، در نسخه اصلی خود با قابلیت های بانک جامع دعا و محتوای دعا طراحی شد که بی نظیر است. از نظر این امکان وجود دارد که کاربر با علم به فاصله خود از قبور شخصیت های مذهبی و قبور ائمه (ع) در صورت ورود به این مکان ها، عبادت نامه و ادعیه مربوط به این مکان را به صورت آفلاین بر روی موبایل خود دریافت کند. تلفن. .

مدیر مرکز متانا سازمان فضای مجازی بسیج سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با نصب این اپلیکیشن، نمازهای یومیه و نمازهای مناسب به صورت آفلاین بر روی گوشی کاربران در تاریخ هایشان انجام می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید