درخواستی از روزنامه کیهان; حالا که ما نمی بینیم، شما به ما نشان دهید!

درخواستی از روزنامه کیهان;  حالا که ما نمی بینیم، شما به ما نشان دهید!

روز جدید : شاید گشایشی باشد و به قول دوستان کیهان ما کور هستیم که اگر اینطور است از مدیرمسئول محترم کیهان خواهشمندیم وعده های دولت سیزدهم را که محقق شده و یا اصلا محقق نشده است را لیست کنند. ما می بینیم امیدواریم به ما نشان دهید!

کیهان در این مقاله با حمله به منتقدان دولت سیزدهم نوشت: جریان اصلاحات به عنوان بنیانگذار تاریخ دولت روحانی و مقصر مشکلات کنونی، به جای عذرخواهی از مردم، با بداخلاقی جایگاه طلبکار را گرفته است. پاک کردن مشکل

رئیسی از همان ابتدا بدون لحظه ای تأمل و تأمل آستین ها را بالا زد و وارد میدان شد و با مجدانه و مجاهدت و تلاش شبانه روزی یکی یکی سعی کرد گره های مدیریت فاجعه بار گذشته را باز کند. و اوضاع آشفته را اصلاح کند.

حالا از طرف مردم و همه نابینایان عالم می گوییم نه، نمی بینیم. ما مشکلات را می دانستیم و انتظار نداشتیم دولت محترم حل کند، اما شما بودید که گفتید همه مشکلات کشور در دولت روحانی خلاصه شده و کلید طلایی حل همه مشکلات در دست شماست. مگه ما افتتاحیه خاصی نیستیم؟!

شاید گشایشی باشد و به قول دوستان کیهان ما کور هستیم، پس اگر چنین است، از مدیرمسوول محترم کیهان خواهشمندیم در شماره جدیدمان وعده های دولت سیزدهم را که در همه چیز محقق شده یا محقق نشده است، فهرست کنند. پیشنهاد، ما نمی بینیم، ما امیدواریم که شما به ما نشان دهید!

دیدگاهتان را بنویسید