درخواست اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی ویتنام

اسکوچیچ که امیدوار بود اولین حضورش در جام جهانی را به عنوان مربی ملی تجربه کند، این روزها بیکار ننشسته و به دنبال تیم جدیدی است.

به گزارش وبسایت وی تی سی ویتنام، اسکوچیچ قصد دارد جایگزین “پارک هونگ سو” برای هدایت تیم ملی ویتنام شود. به گفته این رسانه، اسکوچیچ اولین فردی است که برای رهبری ویتنام درخواست داده است.

درخواست اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی ویتنام

این سایت برای معرفی گزینه سرمربیگری ویتنام نوشت: «دراگان اسکوچیچ اخیرا برای سمت سرمربیگری تیم ویتنام اقدام کرده است. آقای اسکوچیچ در ژوئیه سال جاری و بلافاصله پس از دریافت مجوز بازی با تیم ملی ایران در جام جهانی 2022، از سوی فدراسیون فوتبال ایران برکنار شد.

تصمیم فدراسیون ایران شوخی تلقی شد زیرا آنها بهانه کردند که اسکوچیچ در 2 بازی از 3 بازی اخیر خود شکست خورده است. اگر چه این مربی بیش از 80 درصد برنده شد. به گزارش رسانه های ایران، دلیل اصلی باخت اسکوچیچ درگیری و اختلافات در رختکن بوده است. تیم ایران دو دسته داشت که نیمی از آنها از آقای اسکوچیچ حمایت کردند و نیمی دیگر خواهان جدایی این مربی بودند.

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که فدراسیون فوتبال ویتنام چند روز پیش خبر جدایی پارک هونگ سئو سرمربی کره ای خود را تایید و اعلام کرد که این جدایی با رضایت و تفاهم صورت گرفته است.

درخواست اسکوچیچ برای سرمربیگری تیم ملی ویتنام

اسکوچیچ پیش از این علاقه داشت سرمربی تیم ملی فوتبال عراق شود، اما به گفته رسانه های عراقی، وزیر ورزش این کشور با انتخاب اسکوچیچ مخالفت کرد. علاوه بر این فدراسیون ایران پس از برکناری اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم امید علاقه مند بود که این مربی کروات پیشنهاد فدراسیون را نپذیرفت.

دیدگاهتان را بنویسید