درخواست دانشگاه شریف برای اخراج دانشجویان معترض!

درخواست دانشگاه شریف برای اخراج دانشجویان معترض!

روز جدید هیات رئیسه دانشگاه صنعتی شریف با صدور اطلاعیه ای در خصوص حوادث روز گذشته (یکشنبه 10 آبان) این دانشگاه اعلام کرد: دانشجویانی که در ارزیابی اولیه نقش اساسی در ایجاد اغتشاش داشته اند، اجازه نخواهند داشت. تا اطلاع ثانوی وارد دانشگاه شوند و کمیته انضباطی با آنها برخورد خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه شریف، در این بیانیه آمده است: ضمن تشکر از دانشجویان دانشگاه فهیم که همراهی و همکاری خوبی در برقراری نظم و امنیت دانشگاه دارند، با توجه به اتفاقات ناشایست روز یکشنبه (1 آبان 1401) در دانشگاه صنعتی شریف که برخی از دانشجویان قانون شکن اقدام به تخریب و هنجارشکنی دانشگاه کردند، هیئت رئیسه این دانشگاه رفتار ناپسند محیط دانشگاه را به شدت محکوم کرده و ادامه فعالیت های آموزشی و پژوهشی را اعلام می کند. با توجه به خسارت وارده در سفره خانه البرز امکان صرف غذا در داخل سالن وجود ندارد و تا زمان اتمام بازسازی و تامین فضای آرام غذا به صورت بسته بندی شده از ضلع جنوبی به دانش آموزان تحویل داده می شود. از سالن

در ادامه این پیام تاکید شده است: همچنین در صورت احراز توهین یا توهین افراد و آسیب رساندن به دیگران، ممنوعیت ورود موقت به دانشگاه و در اسرع وقت به کمیته انضباطی معرفی خواهند شد. به منظور ایجاد و حفظ آرامش در دانشگاه، دانشجویانی که در ایجاد اختلال در ارزیابی اولیه نقش اساسی داشتند تا اطلاع ثانوی اجازه ورود به دانشگاه را نخواهند داشت.

در این اطلاعیه هیات مدیره دانشگاه صنعتی شریف ضمن تاکید بر حفظ آرامش و استقبال از فعالیت های مشروع و اجرای برنامه های دارای مجوز، تکرار هرگونه رفتار دور از شأن دانشگاه را رد و از کمیته انضباطی از تمامی اختیارات قانونی خود از قبیل عزل، اخراج و … برای رسیدگی به این موارد استفاده کند.

منبع: آفتاب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید