درخواست مداخله رئیس جمهور در موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان

درخواست مداخله رئیس جمهور در موضوع یکسان سازی حقوق بازنشستگان

اصغر سلیمی با اشاره به لزوم یکسان سازی حقوق مستمری بگیران و رسیدگی به معیشت آنان در شرایط سخت اقتصادی کنونی، گفت: مستمری بگیران جان و جوانان خود را برای خدمت به کشور گذاشته اند لذا نیازمند حمایت به ویژه در حوزه های درمانی و معیشتی هستند. مسائل به طور کلی هزینه های بازنشستگان چندین برابر خانواده های دیگر است، زیرا آنها مجبورند نفقه فرزندان و نوه های خود را تامین کنند و بیشتر به خانه رفت و آمد کنند، بنابراین دستمزد و مزایای آنها باید به گونه ای باشد که زندگی خود را تامین کنند.

نماینده مردم سمیرم در شورای اسلامی، یکسان سازی حقوق و مزایای مستمری بگیران را ضروری دانست و افزود: لازم است نمایندگان افتخاری و دولت در جریان بررسی و رسیدگی به برنامه هفتم توسعه فکری برای این امر بازنشسته شوند. هدف، به ویژه تامین مالی وجوه ورشکسته.

عضو کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در صورت عدم تدبیر دولت، فشار اقتصادی و اختلاف طبقاتی عواقب ناگواری در پی خواهد داشت، ادامه داد: آقای رئیس جمهور شخصاً وارد بحث یکسان سازی حقوق و بهبود اوضاع شوید. معیشت بازنشستگان و ردیابی دقیق هزینه ها. سریع دارو، درمان و مسکن برای آنها تهیه کنید، زیرا در زمانی که این گروه نیاز به آرامش و آسایش دارند، کسی صدای آنها را نمی شنود.

دیدگاهتان را بنویسید