درخواست مهم مدیرعامل پرسپولیس در خصوص لوکادیا

درخواست مهم مدیرعامل پرسپولیس در خصوص لوکادیا

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس برای اولین بازی پرسپولیس در جام حذفی اظهار نظر کرد.

بازی پرسپولیس و وان پارس اصفهان را چگونه پیش بینی می کنید؟

از اسم جام حذفی مشخص است که با یک اشتباه می توانی حذف شوی و جایی برای جبران نیست. این جام جام معجزه است. تیم وان پارس را تا حدودی می شناسم. مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم اکثرا اصفهانی هستند. آنها پله پله و کاملا قانونی بالا رفته اند و حالا به جایی رسیده اند که دوست دارند با تغییر ترکیب فنی غافلگیر کنند.

به نظر شما آنها می توانند این کار را انجام دهند؟

چنین تیم های با انگیزه ای می توانند کار را برای بازیکنانی مثل پرسپولیس سخت کنند. تیم هایی که قبلا در جام حذفی شرکت کرده اند یا در لیگ دسته اول حضور داشته اند شاید خطر کمتری نسبت به این تیم ها داشته باشند اما آنهایی که به تازگی به لیگ دسته اول سقوط کرده اند می خواهند خودی نشان دهند. بنابراین این بازی برای گل محمدی و تیمش عادی نیست و پرسپولیس را باید بیشتر از این گونه تیم ها حساب کرد.

فکر می کنی پرسپولیس از پس وان پارس بربیاید؟

در شرایط عادی کاملاً قابل پیش بینی است که پرسپولیس این تیم را شکست دهد. پرسپولیس سه جام پیش رو دارد که کوتاه ترین راه برای قهرمانی این جام حذفی است اما حریف را نباید دست کم گرفت.

بعد از رفتن لوکادیا خیلی ها معتقد بودند که خط حمله پرسپولیس ضعیف می شود. فکر می‌کنید این تیم در هفته‌های اخیر عملکرد هجومی چگونه داشته است؟

اگر لوکادیا فوتبالیست خوبی بود برای خودش بود. اینجا پرسپولیس است. وقتی بازیکنی از پرسپولیس می رود تیم نباید منحل شود. قبل از اینکه لوکادیا به پرسپولیس بیاید هیچکس او را نمی شناخت اما حالا فالوورهای اینستاگرامش چند برابر شده است. متأسفانه از این بازیکن قدردانی نشد و وقتی رفت هر آنچه که لیاقتش را داشت به ما داد اما خوشحالم که پرسپولیس گل می زند.

نظر شما در مورد جوانانی مانند عمری چیست؟

به نظر من در پرسپولیس باید به جوانان بها داد. از یحیی گل محمدی بسیار سپاسگزارم که مراقب جوان ترهای تیم بود و راه را برای آنها هموار کرد. همان بازیکنی که در دو بازی سه گل به پرسپولیس زد، نصف لوکادیا را به ثمر رساند، اما پولی که برای او دادیم یک دهم لوکا هم نیست. لوکادیا نادان بود و پول ما را گرفت و رفت. فکر می کنم باشگاه باید در هر صورت از او شکایت کند. به عنوان بازیکن قدیمی پرسپولیس از درویش (مدیرعامل باشگاه) تقاضا دارم وکیل بین المللی بگیرد و از او غرامت بخواهد. هیچکس حق ندارد با پرسپولیس و هواداران میلیونی اش اینطور رفتار کند.

آیا پرسپولیس با این همه به دور بعد صعود می کند؟

این کار آسانی نیست. اما ما می توانیم با تکیه بر جوانانی مانند عمری یا اسدبیگی این کار را انجام دهیم. به هیچ وجه نباید حریف را دست کم بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید