درخواست های اولیه برای سرنگونی رژیم جعلی صهیونیستی/ روز مقدس امسال پیام قدرت و عزت برای فلسطینی ها است.


ساعت: 14:19
تاریخ انتشار: 1401/02/04
کد خبر: 1834108

مهدی طیب گفت: پیش شرط این امر فروپاشی رژیم دروغین صهیونیستی است و امسال باید یوم الله قویتر و باشکوهتر باشد و این مراسم می تواند پیام قدرت، سرافرازی و افتخار برای فلسطینیان باشد. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; حجت الاسلام والمسلمین این تساهل است، گفت: در این انقلاب و در مسیر انقلاب در مقابل هدف انقلاب ایستادگی کرده و مدارا را تحمل می کنیم.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار تاکید کرد: مهم این است که هدف انقلاب فراموش نشود. زیرا اگر هدف فراموش شود، باید انقلاب یخ و سرد را جشن بگیریم. بنابراین امسال روز مقدس باید قوی تر برگزار شود.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر جهاد، گفت: بهترین اوقات دنیا، ایام ظهور است و این ایامی است که همه انبیا و اولیاء الهی می خواهند برگردند. بزرگترین ضایعه در روز عاشورا این است که امام زمانشان شهید بود و امروز بزرگترین ضایعه برای بشریت این است که به امام زمان خود دسترسی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین طائب گفت: مقدمه ظهور، فروپاشی رژیم دروغین صهیونیستی است و امسال باید عید سعید قربان قویتر و باشکوهتر باشد و این مراسم می تواند پیام صلابت، شکوه و افتخار باشد. به فلسطینی ها.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید