درخواست های مسئولان وزارت بهداشت و مدعیان سلامت برآورده شده است


ساعت: 18:36
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898894

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: مطالبات کارکنان و مدعیان سلامت وزارت بهداشت از ابتدای دولت سیزدهم با جدیت پیگیری شده است. البته موانع مالی بر سر راه او وجود داشت و ما تلاش می کنیم بر آن موانع غلبه کنیم تا همه الزامات برای همه کارکنان برآورده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیف الله مرادی مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در جلسه هم اندیشی پیش نویس پیشنهاد ایجاد وضعیت اضطراری ویژه کارکنان نظام سلامت را به سازمان برنامه و بودجه و تحول این وضعیت ارسال کرد. کارمندان دوران تاج در سازمان استخدامی اداری با در نظر گرفتن عواملی چون صلاحیت تحصیلی، شرایط سخت کاری، سابقه کاری، نتیجه ارزیابی عملکرد و خدمت در مناطق محروم، پس از بحث و بررسی با نمایندگان معاونت پرستاری. با حضور معاون مدیریت و توسعه منابع و سازمان نظام پرستاری سازمان برنامه و بودجه اعزام خواهد شد.

وی تصریح کرد: پیشنهاد تغییر وضعیت پزشکان و پیراپزشکان مشمول قانون خدمت که در ایام کرونا تمدید و به کار منصوب شدند به سازمان اداری و سازمان استخدامی نیز ارسال می شود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت تصریح کرد: مطالبات کارکنان و مدعیان سلامت وزارت بهداشت از ابتدای دولت سیزدهم با جدیت پیگیری شده است. البته موانع مالی بر سر راه او وجود داشت و ما تلاش می کنیم بر آن موانع غلبه کنیم تا همه الزامات برای همه کارکنان برآورده شود.

دیدگاهتان را بنویسید