درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور بانوان در مسابقات لیگ

سه روز پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای با استناد به مکاتبات اخیر خود با این فدراسیون در زمینه فراهم کردن شرایط حضور بانوان، خواستار شفاف‌سازی درباره احتمال ورود بانوان به ورزشگاه شد و به این فدراسیون توصیه کرد. که با شروع فصل جدید زنان باید مانند مردان مسابقات لیگ برتر را تماشا کنند.

به گفته منابع خبری در فدراسیون فوتبال، ظاهراً در این نامه هیچ اشاره ای به حضور بانوان در ورزشگاه ها نشده است، بلکه از فدراسیون خواسته شده است تا با نهادهای بین المللی شرایط را برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم کند.

درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حضور بانوان در مسابقات لیگ

همچنین در این نامه به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات فدراسیون فوتبال با توجه به مکاتبات گذشته پس از بازی ایران و لبنان در مشهد اشاره شده است.

پس از دریافت نامه مذکور، فدراسیون فوتبال هنوز پاسخی به آن نداده است، اما در حال بررسی این نامه و ارائه گزارشی از وضعیت موجود در خصوص احتمال ورود بانوان به ورزشگاه ها در رقابت های لیگ برتر است.

پیش از این وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اکثر فرصت های ورزشی کشور اعلام کرده بود که در حال بررسی و اجرای شرایطی است تا بانوان بتوانند مسابقات فوتبال را در استادیوم ها تماشا کنند، اما به نظر می رسد هنوز یک اقدام موثر عملیاتی در این زمینه وجود دارد. به حضور زنان نه در استادیوم های فوتبال.

از سوی دیگر، طبق آخرین تصمیم ستاد مبارزه با کرونا، تماشاگران می توانند تا 30 درصد ظرفیت ورزشگاه ها در سکوها حضور داشته باشند و خبری از حضور 100 درصدی تماشاگران در محل است. لحظه.

دیدگاهتان را بنویسید