درهای ورزشگاه ها را به روی تماشاگران باز کنید

زمان: 14:18
منتشر شده در: 1400/08/02
کد خبر: 1778622

جمعی از هواداران فوتبال و تیم های ملی در نامه ای به وزیر ورزش و جوانان خواستار حضور هواداران در ورزشگاه ها شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کانون هواداران فوتبال و تیم های ملی در نامه ای به حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، با توجه به رسالت ذاتی خود به عنوان مدافع حقوق هواداران فوتبال، خواستار حضور در مسابقات فوتبال با رعایت کامل پروتکل ها و مقررات بهداشتی شد. از ستاد ملی برای مبارزه با تاج. 50 درصد از مخاطبان را حفظ کنید.

در این نامه آمده است:

درهای ورزشگاه را به روی مردم باز کنید!

با توجه به استقرار ویروس تاج رسوایی در زندگی کنونی عزیزانمان که به گفته کارشناسان مربوطه وضعیت فعلی را ادامه خواهد داد و از طرف دیگر نیاز مبرم جامعه امروز به ویژه جوانان به احیای روح و نشاط عمومی و از منفی های روانی و روانی ناشی از محدودیت ها جلوگیری کنید ، و همچنین با حذف برخی محدودیت ها ، از جمله امکان موفقیت در نماز جمعه ، لطفاً مسابقات فوتبال لیگ برتر خلیج فارس را در حالی که کاملاً از پروتکل های بهداشتی و مقررات اطلاع رسانی پیروی می کنید ، کمک کنید. ستاد ملی تاج باید متناسب با ظرفیت ورزشگاه های کشور با حضور حداکثر 50 درصد تماشاگران برگزار شود.

با رضایت و قضاوت ، این جمعیت ، مانند گذشته ، به عنوان دست قدرتمند فدراسیون و سازمان لیگ برتر فوتبال ایران برای ترویج فرهنگ ورزش و همچنین ماموریت ذاتی آن به عنوان حامی حقوق معنوی عزیز طرفداران در سرتاسر میهن اسلامی با تمام وجود برای بهترین اجرای این طرح در خدمت مراجع ذی صلاح و حامیان عزیز خواهد بود. امید است با نگاه مثبت همیشه جناب عالی در رفع موانع و مشکلات جوانان همراه با تمامی عوامل اجرایی از جمله یگان ویژه و نیروی انتظامی توانمند جمهوری اسلامی ایران بتوانیم این مهم را محقق سازیم. هدف. انشاالله.

وی افزود: در برخی کشورها که وضعیت مشابه یا در مواردی بدتر است، مسابقات فوتبال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی مناسب با حضور محدود تماشاگران متناسب با ظرفیت ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید