در آغاز سال نو، جوانه های چشایی را ترش کردیم

در آغاز سال نو، جوانه های چشایی را ترش کردیم

علی کریمی فیروزجایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به تاخیر در پرداخت حقوق معلمان گفت: مشکل پرداخت به موقع حقوق معلمان در اسفند ماه جای تاسف دارد. “

یکی از اعضای هیأت رئیسه شورای اسلامی مشکل عدم هماهنگی وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه را غیرقابل قبول خواند و افزود: در پیگیری های صورت گرفته از طریق رئیس مجلس و سازمان برنامه و بودجه انجام شد. مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش مشخص شدند که ناهماهنگی در این زمینه ناشی از ضعف بیش از حد مسئولان مربوطه است.

نماینده مردم بابل در شورای اسلامی تصریح کرد: این معضل در آغاز سال جدید کام فرهنگیان را ترش کرد و آنها را ناراحت کرد.

وی با اشاره به پیگیری این موضوع از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس پس از ایام تعطیلات نوروزی، افزود: وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید در این زمینه پاسخگوی مجلس باشند. مجلس با در نظر گرفتن جنبه های امنیتی این موضوع را در آغاز سال جدید بررسی خواهد کرد.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش بیشترین نیروی انسانی شاغل در دولت را دارد و رسالت مهم تربیت نسل آینده را بر عهده دارد و این چالش جدید این وزارتخانه است. من به عنوان خدمتگزار مردم در خانه ملت بابت این مشکل از فرهنگیان کشور عذرخواهی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید