در انتظار رکوردشکنی فرهاد مجیدی

در انتظار رکوردشکنی فرهاد مجیدی

در حساس ترین دیدار هفته سوم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی است. آبی پوشان پس از پیروزی در دو هفته نخست به مصاف تراکتوری می روند که در گام نخست با نتیجه 4 بر یک مغلوب گل گهر شد و در هفته دوم 3 بر صفر از سد صنعت نفت آبادان گذشت.

در صورت پیروزی استقلال در این دیدار می تواند رکورد خاصی در تاریخ لیگ برتر به ثبت برساند. آبی ها در 20 فصل اخیر در لیگ برتر تنها یک بار و در سه هفته اول در لیگ ششم قهرمان شده اند. استقلال فصل را با 3 پیروزی در لیگ ششم با هدایت صمد مرفاوی و با ستارگانی چون طالب لو، صادقی، فکری، نوازی، جباری، منصوریان، رحمتی، مرحوم انصاریان، گوربانی و … آغاز کرد.

آنها در اولین گام با نوازی و نورمحمدی (گل بهودی) با نتیجه 2 بر یک از سد ذوب آهن گذشتند. شاگردان مرفاوی هفته آینده با گل علی انصاریان مس در کرمان را شکست دادند. استقلال سپس و در هفته سوم در یک دیدار جذاب و دیدنی به لطف گل دقیقه 84 علیرضا منصوریان با نتیجه 3 بر 2 از سد فجرسپاسی گذشت. داسیلوا و عسگر طالب نسب در روز اخراج آگوستین گیلاوری برای آبی ها گلزنی کردند.

فرهاد حالا این فرصت را دارد که رکوردی ویژه در تاریخ حضور 21 ساله استقلال در لیگ برتر ثبت کند. جالب اینجاست که آبی ها هرگز نتوانستند چهار هفته ابتدایی لیگ برتر را با پیروزی آغاز کنند و مجیدی می تواند با شکست تراکتورسازی در دیدار امروز و شکست فجر در دیدار هفته آینده، رکوردی جالب و منحصر به فرد در تاریخ استقلال ثبت کند. .

دیدگاهتان را بنویسید