در این صورت تیم ملی ایتالیا جلو خواهد رفت

در این صورت تیم ملی ایتالیا جلو خواهد رفت

شرایط صعود مستقیم آتسوری به جام جهانی سخت شده و این تیم که با سوئیس هم برابری می کند تنها به دلیل اختلاف بهتر در بالای جدول قرار دارد. حتی پیروزی خانگی مقابل ایرلند شمالی ممکن است نتواند ایتالیا را به صدرنشینی ادامه دهد، اما روبرتو مانچینی تاکید کرده است که تیمش نباید دستاوردهای خود را فراموش کند و باید عملکردی مانند سه سال گذشته نشان دهد.

روبرتو مانچینی گفت: “ما کمی نگران مقابل سوئیس بودیم. البته فشار بیشتری در ایرلند شمالی وجود خواهد داشت، اما باید از نگرانی زیاد خودداری کنیم. بازی در خانه آسان نخواهد بود، زیرا اینطور نیست.” رای اسپورت . . ایرلند شمالی معمولاً به تعداد کمی از حریفان اجازه می دهد تا در زمین خود حرکت کنند.

مانند سه سال گذشته باید به سرعت توپ را بچرخانیم و مالکیت خود را افزایش دهیم. در این مرحله لحظات سختی وجود داشت که ما واقعاً به آن عادت نداشتیم. اما بازیکنان تیم ملی ایتالیا نباید دستاوردهای ما را فراموش کنند.

فرقی نمی کند با مهاجم 9 قلابی بازی کنیم یا مهاجم مرکزی، زیرا همه چیز روی ذهنیت تیم متمرکز است. ساندرو تونال بسیار پیشرفته است و ممکن است در ترکیب اصلی باشد. نیکو بارلا نیز از مصدومیت ریکاوری کرده و اکنون در شرایط بهتری نسبت به زمانی که مقابل سوئیس بازی کرد، قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید