در برابر هتک حرمت فضائل نظام سکوت نخواهیم کرد/ آنکه چاقوی نظام را بیرون می آورد غاصب است.


ساعت: 18:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۰۱
کد خبر: 1899120

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: امروز ارزش ها و فضائل ما مغفول مانده است و در پاسداری از فضایل خود کوتاهی نخواهیم کرد زیرا برای هر فضیلتی در جمهوری اسلامی خون ریخته شده است و در مقابل هتک حرمت اینها ساکت نخواهیم نشست. خواص.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، حجت الاسلام حمزه خلیلی رئیس قاضی گیلان در سخنانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته رشت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی شکایت را می پذیرد و اگر ایرادات به درستی گفته شود، شکایت می کنند. با او برخورد خواهد شد، اما کسی که نظام را بکشد، غاصب است.

وی با اشاره به دستگیری بسیاری از معترضان در استان گیلان در روزهای اخیر افزود: بسیاری از دستگیرشدگان از اهالی رشت نیستند بلکه افراد آموزش دیده از استان های دیگر هستند که در تظاهرات رشت شرکت کردند.

رئیس قاضی گیلان با بیان اینکه یاغیان و دشمنان نظام یک بار دیگر عزم جمهوری اسلامی را محک زده اند، ادامه داد: اوباش که به مردم رحم نمی کنند و از تخریب اموال مردم و بیرون کشیدن حجاب از سر زنان در ملاء عام دریغ نمی کنند. از مردم هستند

حجت الاسلام خلیلی بر لزوم حفظ ارزش های دفاع مقدس تاکید کرد و تصریح کرد: ایثارها، مقاومت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس فراموش نخواهد شد و معتقدم که مقدسات حفاظت همبستگی، دوستی و برادری را به ارمغان آورد.

وی با اشاره به اینکه فضایل پاسداشت مقدس باید در جامعه احیا شود، گفت: اگر فضایل احیا نشود کسانی که بدنبال آبروریزی هستند محق شمرده می شوند و رسانه های نامطلوب نیز به آنها کمک خواهند کرد.

حجت الاسلام خلیلی تاکید کرد: دشمن تلاش کرد درک قدس را از مردم ما بگیرد و می دانیم که نمی تواند چرا که حراست مقدس مانند خورشید فروزان است.

وی تصریح کرد: امروز ارزش و فضیلت ما مغفول مانده است و در پاسداری از فضایل خود کوتاهی نخواهیم کرد زیرا برای هر فضیلتی در جمهوری اسلامی خون ریخته شده است.

رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ملت ما فضایل را به خون خود آغشته کرده است و در مقابل هتک حرمت آنها سکوت نخواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید