در دیلم 36 کارگاه افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است


ساعت: 08:43
تاریخ انتشار: 06/06/1401
کد خبر: 1893123

احمد محمدی زاده گفت: در چهارمین روز از هفته دولت 36 پروژه با اعتباری بیش از 500 میلیارد تومان در شهرستان دیلم افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاس احمد محمدی زاده استاندار بوشهر شب گذشته در گفتگو با خبرنگاران در خصوص افتتاح پروژه های عمرانی در شهرستان دیلم گفت: 36 پروژه با اعتباری بیش از 500 میلیارد تومان در شهرستان دیلم افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد. در چهارمین روز از هفته دولت .

محمدی زاده با اشاره به واگذاری اراضی پرورش میگو در منطقه عامری دیلم تصریح کرد: 700 هکتار از اراضی این شهرستان که باید طی سالیان متمادی با روندی بسیار منطقی، صحیح و منصفانه رفع می شد به طوری که مردم این شهرستان شهر را ذینفع می کند. همچنین اسناد تدارکاتی در اختیار تعدادی از متقاضیان قرار گرفت.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ آموزشی، فرهنگی و ورزشی گفت: این پروژه با همت خیرین در دیلم با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد تومان ساخته می شود.

استاندار بوشهر در خصوص واگذاری زمین به مردم گفت: 300 قطعه زمین به صورت رایگان به جوانان شهرستان دیلم واگذار شده است.

محمدی زاده خاطرنشان کرد: طرحی در روستای والفجر دیلم به نمایندگی از تمامی مناطق مخابراتی استان بوشهر افتتاح می شود. این پروژه یک اقدام موثر برای ارتباط و اینترنت برای مردم منطقه شمال ولسوالی است.

در همین راستا و پس از سفر استاندار بوشهر به شهرستان دیلم به منظور افتتاح و راه اندازی عملیات اجرایی پروژه های هفته دولت، در مراسمی با حضور نمایندگان مردم بوشهر، گناوه و دیلم در شهرستان دیلم معاونت توسعه دهندگان مجلس، اقتصاد و مدیریت فرماندار، فرماندار و مدیران شهرستان دیلم پروژه سایت 3G به 4G ایرانسل با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد ریال به نمایندگی از پروژه های ارتباطی هفته دولت در استان افتتاح شد. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید