عملیات اجرایی پل بزرگ «سیدرضا» گناوه آغاز شد/ افتتاح پروژه تولید سشوار صنعتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ در ادامه کلنگ زنی و افتتاح پروژه های هفتگی دولتی در استان بوشهر، عملیات اجرایی کلنگ زنی پل بزرگ سیدرضا و سشوار صنعتی و طرح تولید موی زنانه در گناوه افتتاح شد.


fc827aee 4839 4d8a 8f84 4cdd4df6f991 خبر خاکستری

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در حاشیه اجرای عملیات اجرایی این پل گفت: اجرای پل 90 متری سید رضا گامی در جهت ارتقای ایمنی تردد و تامین ایمنی پایدار در محورهای مواصلاتی خواهد بود. گناوه.

محمدی زاده تصریح کرد: باید ظرفیت پخش خصوصی را به عرصه توسعه و جهش اقتصادی برسانیم تا بتوانیم با سرعت بیشتر و کیفیت بهتر کار را به پایان برسانیم.


افزایش 500 میلیارد تومانی اعتبار راهداری استان بوشهر

محمدی زاده گفت: منابع اعتباری پهنه راهداری استان بوشهر افزایش یافته و با تلاش و همدلی، همچنین پیگیری های مدیران استانی حدود 500 میلیارد تومان در پهنه بزرگراه منابع اعتباری افزایش یافته است.

استاندار بوشهر گفت: با اتحاد و همدلی و پرهیز از تفرقه می توان کارهای بزرگی در استان انجام داد و مسئولان باید مردم را به سرمایه گذاری به ویژه در بندر غنا تشویق کنند چرا که رونق بخش خصوصی زمینه ساز خواهد شد. رشد اقتصادی.

همچنین در سفر استاندار بوشهر به شهرستان گناوه طرح تولید صنعتی سشوار توسط محمدی زاده در شهرستان گناوه افتتاح شد.


65138455987 747%20(1) خبر خاکستری

ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی 300 هزار سشوار صنعتی و 20 هزار سشوار برقی است که برای اجرای این طرح 37 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و زمینه اشتغال 87 نفر را فراهم می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید