در فاروج عملیات اجرایی 120 واحد مسکونی نیازمندان آغاز شده است

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۳
کد خبر: 1792126

مجید الهیراد از آغاز عملیات اجرایی ساخت 120 مسکن نیازمندان در شهرستان فاروی با مشارکت خیران خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، مجید الهیراد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی امروز در آغاز عملیات اجرایی این طرح ها گفت: پرونده این واحدها به طور ویژه مددجویان شهرستان است.

وی گفت: خیرین موسسه نایبه الزهرا(س) برای تسریع در ساخت این پروژه ها 500 میلیون تومان قول مساعد داده اند.

الهی راد با اشاره به مساعدت کمیته همیاری مسکن استان افزود: در این تفاهم نامه کمیته مددکاری استان 30 میلیون تومان کمک بلاعوض و 30 میلیون تومان وام متعهد شد.

وی ادامه داد: 100 میلیون تومان تسهیلات بانکی و 30 میلیون تومان بلاعوض از منابع بنیاد مسکن نیز از دیگر وام های مشمول این تفاهم نامه است.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی گزارشی از حمایت های مالی موسسه خیریه نایبه الزهرا ارائه کرد و ادامه داد:

وی گفت: این موسسه تاکنون هفت تفاهم نامه در بخش های مختلف عمرانی با این موسسه منعقد کرده که برکات بسیاری را برای محرومان به همراه داشته است.

الهی راد به ساخت مدرسه در روستای دالنجان با نیت خیر آقای نفری با وام 400 میلیون تنی اشاره کرد و ادامه داد: خیرین این موسسه برای ساخت مسجد در این 700 میلیون تن هزینه کرده اند. دهکده.

وی بابیان اینکه این موسسه بیش از 2 میلیارد تن در بخش تسطیح و خاکبرداری پروژه شهر دالنجان هزینه کرده است، اضافه کرد: در مجموع بیش از 2 میلیارد و 400 میلیون تومان برای مسکن نیازمندان این موسسه هزینه کرده است.

وی همچنین از کمک خیریه تهران به بیش از 350 میلیون تن آب برای تامین آب روستای دالنجان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید