در سال آینده برنامه ستاد مهندسی فرهنگی کشور تهیه و ارائه می شود


ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910107

اسماعیلی با اشاره به اینکه برنامه ستاد مهندسی فرهنگی کشور در سال آینده تهیه و ارائه می شود گفت: این برنامه یکی از بازوهای اصلی شورای فرهنگ عمومی محسوب می شود و گامی مهم برای نقش آفرینی شورای فرهنگ عمومی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر امروز به استان مرکزی در دیدار با امام جمعه دیلیجان با اشاره به اینکه برنامه ستاد مهندسی فرهنگی کشور در سال آینده تهیه و ارائه می شود، گفت: برنامه یکی از واحدهای اصلی شورای عمومی فرهنگ محسوب می شود و گامی مهم برای نقش شورای عمومی فرهنگ است.

اسماعیلی تصریح کرد: برای خروج فرهنگسرا در دیلیجان از وضعیت فعلی تصمیماتی با حضور مسئولان استانی در این سفر اندیشیده و اتخاذ می شود.

وی افزود: حمایت از انجمن های فرهنگی و هنری در دستور کار قرار دارد و این موضوع از سوی مدیر کل فرهنگی و رهبری استان پیگیری می شود.

اسماعیلی گفت: شورای فرهنگ عمومی یکی از موضوعات مهم و جدی است و در یک سال گذشته تحول خوبی در ستاد شورای فرهنگ عمومی صورت گرفته است.

حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری امام جمعه دیلیجان گفت: هجمه های دشمنان علیه نظام اسلامی توسط منافقین و صهیونیست ها به یک هجمه فرهنگی و درگیری فرهنگی تبدیل شده است.

وی گفت: دشمنان نظام اسلامی جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداخته اند.

امام جمعه دیلیجان گفت: مهندسی فرهنگی و جبران کاستی های گذشته و جبهه مقابله با تهاجمات فرهنگی از حوزه های مهم فعالیت وزارت فرهنگ و رهبری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید