در ناامیدی، هدف مخالفان در انقلاب اقتصادی / تیر ضدانقلاب سنگسار شد


ساعت: 10:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839193

هدفمندی یارانه ها آغاز یک تحول بزرگ در اقتصاد است.

در چند روز اخیر انقلاب اقتصادی کشور آغاز شده است، انقلابی که سرآغاز تحولی بزرگ در اقتصاد است و دولت سیزدهم با تمام شجاعت خود گام بلندی در این عرصه برداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دشمنان و ضدانقلاب از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در ایران همواره برای ضربه زدن و استفاده از هر فرصتی برای رسیدن به هدف شوم خود برنامه ریزی کرده اند، اما به لطف خداوند و تدابیر حکیمانه ائمه انقلاب این توطئه را به دنبال داشته است. مکان.” به جایی نرسید.

در این سال ها مخالفان و ضدانقلاب ها سعی می کردند از منشور اغتشاشات و یا مشکلات اقتصادی فضا را برای شورش و درگیری ایجاد کنند و تازه واردان آنها به خیابان های کشور آمده و فضا را متشنج کردند.

از سوی دیگر در این سال ها رسانه های غربی بارها با تصاویر جعلی سعی در ایجاد ناامیدی و مشکلات در کشور داشتند و متاسفانه عده ای آب به آسیاب دشمن ریختند اما در چند روز اخیر انقلاب اقتصادی در کشور آغاز شد. حوزه اقتصاد و دولت سیزدهم با تمام شجاعت خود گام بلندی در این عرصه برداشت.


8c3757a4 d9c2 4d78 bb46 117745b50fda خبر خاکستری


دست دلالان بازار را قطع کنید

بدون شک حذف ارز ترجیحی برای کسانی که تاکنون سودهای کلانی از رانت به دست آورده اند بسیار دردناک بوده است چرا که یک بار برای همیشه در این عملیات بزرگ دست دلالان و رانت خواران از بازار کوتاه می شود و یارانه پرداخت خواهد شد.

سخنان رئیس جمهور برای شفاف سازی این طرح دو ماه یارانه به مردم پرداخت، اما خیلی زود ضد انقلاب به وقوع پیوست و از همان لحظه اخبار ناامیدکننده ای منتشر کردند و باعث قحطی در آینده شدند. این پروژه با کار کارشناسی شروع شد و جای نگرانی نبود اما در فضای مجازی تصاویر و فیلم هایی مانند خرید یا خالی شدن قفسه های تمام فروشگاه ها و کمبود کالا منتشر کردند.

متاسفانه عده ای تحت تاثیر این رسانه ها قرار گرفتند و خریدهای احساسی و غیرضروری انجام دادند اما در مجموع هنوز خبری از حمله به مغازه ها نبود و همه این تصاویر نشان می دهد مخالفان قصد دارند از این فرصت برای ایجاد آشوب استفاده کنند.


توزیع روغن در بازار

در بحث نفت کاستی هایی وجود داشت، اما نه به شکلی که برخی سیاه نمایی کردند و در کمتر از چند روز بازار کاهش یافت، به طوری که خوشبختانه هفته گذشته در استان لرستان بیش از 80 تن نفت به بازار توزیع شد.

در روزهای اخیر چندین گنجینه روغن، برنج، شکر و سایر کالاهای اساسی در استان کشف و ضبط شده و در بسیاری از موارد همین کالاها بین مردم توزیع شده است.

اما پاروزنی های ضدانقلاب به انتشار تصاویر جعلی ختم نشد و خواستار تحریک فضای مجازی و حضور در خیابان ها برای اعتراض به این طرح شدند.

جمعه شب در برخی از شهرستان های استان از جمله بروجرد، دورود و خرم آباد تعداد کمی از مردم به خیابان ها ریختند، مردمی که به نظر نمی رسید دغدغه معیشتی خود را داشته باشند و با تحریک عده ای فضا را به آشوب تبدیل کردند.


563cba97 c4b6 4ef5 a53a 165674085e19 خبر خاکستری


سوء استفاده از شورشیان

در شهرها شورشیان در تاریکی به خیابان ها ریختند و با سردادن شعار و پرتاب سنگ سعی در بر هم زدن فضا داشتند، در حالی که حضور این مردم در حضور پلیس، سپاه و بسیج در اسرع وقت تجمع کردند. شد.

هنوز تعداد دقیق دستگیری شورشیان و رهبران آنها اعلام نشده است. جمعیت زیادی برای اعتراض آمدند.

در دو روز گذشته فضای استان لرستان کاملا آرام است و در بازار و مغازه ها شاهد وفور کالاهای اساسی مانند روغن، مرغ، تخم مرغ و غیره هستیم. اگرچه این کالاها با قیمت های جدید عرضه می شوند، اما در بسیاری از آنها همین کالاها توسط فروشگاه ها با قیمت کمتری توزیع می شود.

خوشبختانه شب گذشته هیچ گزارشی از تجمع، درگیری، اغتشاش و اغتشاش در هیچ یک از شهرستان های استان گزارش نشده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید