در نهایت ساپینتو به استقلالی ها فحش داد

در نهایت ساپینتو به استقلالی ها فحش داد

گروهی از هواداران استقلال پس از دیدن کارت قرمز در دستان زاهدی فرد (داور فینال جام حذفی ترکیه) از رفتار ریکاردو ساپینتو خوششان نیامد.

ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال که پس از به ثمر رساندن گل محمدحسین مرادمند با کارت قرمز داور مواجه شد، وضعیت روحی خوب تیمش را به کلی از بین برد. این موضوع از چشم هواداران استقلال پوشیده نماند و تعدادی از هواداران استقلال که قبل از اخراج ساپینتو در ورزشگاه آزادی به شدت از او حمایت کردند، پس از سوت پایان بازی و هنگام خروج از ورزشگاه، علیه ساپینتو شعار دادند. او فحاشی بود.

این تعداد از هواداران استقلال که تعدادشان هم کم نبود، معتقدند اگر ساپینتو این رفتارها را انجام نمی داد و آرامش را در تیمش حفظ نمی کرد، شاید استقلال می توانست دوباره به پرسپولیس گل بزند و قهرمان شود.

ساپینتو در تمام ماه های گذشته برای اولین بار است که از هواداران استقلال شعار می شنید. برخی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه آزادی عدم مصاحبه ساپینتو با رسانه ها را در پایان بازی نسبت دادند و معتقد بودند که چون ساپینتو شعارهایی علیه او از سوی هواداران استقلال شنیده بود، عصبانی شد و حاضر به صحبت با کسی نبود.

دیدگاهتان را بنویسید