من 4 سال است که به استقلالی ها فحش می دهم

من 4 سال است که به استقلالی ها فحش می دهم

حمید مطهری در نشست خبری بعد از بازی استقلال گفت: نیمه اول واقعا خوب نبودیم، در دقایق زیادی از بازی توپ را در اختیار داشتیم اما واقعا مثل همیشه نبودیم. بازیکنان ما کمی بازی کردند. ترسو ما خیلی ناراضی هستیم. در نیمه اول بازی را واگذار کردیم. یک سری اتفاقات یکی پس از دیگری رخ داد. بازیکن ما اشتباه کرد، بعد سابیا مصدوم شد، بعد بازیکن ما اخراج شد. امروز وحشتناک بود اسلامی بعدا مجروح شد. ما باید سازمان خود را حفظ کنیم. در نیمه دوم از تیم راضی هستم. همه تلاش خود را کردند و در نهایت این نتیجه پای من است. باید بیشتر تلاش کنیم تا نقاط ضعف را اصلاح کنیم. به بچه ها خسته نباشید می گویم و به استقلال هم تبریک می گویم

وی در خصوص حضور وزیر ورزش در ورزشگاه گفت: به دلیل حواس پرتی متوجه مسابقه نشدم. من از آنها استقبال می کنم.

مطهری درباره داوری بازی گفت: سه بر یک باختیم اما آقای همرنگ خیلی شجاعانه قضاوت کرد. کمک او چند اشتباه داشت، اما این تا حدی طبیعی بود. در یکی دو مرحله اعتراض کردیم، اما گروه داوری خوب کار کردند و شجاعانه کار کردند. دوست ندارم ببازم و داور را مقصر بدانم. سه هفته پشت سر هم خیلی خوب سر ما را می برند اما امروز مشکلی نبود و به آقای همرنگ خسته نباشید می گویم.

مطهری درباره شعار هواداران استقلال گفت: عادت کرده ام. سه چهار سال است که به ما فحش می دهند. دوباره روی چشممان گذاشتیم. اینجا گویا هر که مودب تر باشد بیشتر فحش می دهد.

وی درباره مصدومیت بازیکنانش گفت: بله مصدومیت طبیعی بود. دو بازیکن تاثیرگذار ما مصدوم شدند و اخراج هم همینطور. قضاوت آقای همرنگ 100% خوب بود اما اتفاقات بازی کار را برای تیم ما بسیار سخت کرد و وقتی از مطهری در مورد آینده او در نساجی سوال شد، توضیح داد: «به دنبال حاشیه هستید.» لطفا حرفه ای باشید. حرفه ای باشید این پاسخ حرفه ای من بود.

او توضیح داد که انتظار می رفت نساجی بهتر بازی کند. او ذهن بچه های من را خراب کرد. شروع بازی بود و گل اول ذهن تیم ما را به باد داد و باید به تیمم برسم. من هم مقصر اشتباهات فردی هستم. ما باید بهتر شویم تا این اتفاقات دیگر تکرار نشود.

دیدگاهتان را بنویسید