عالیشاه: هوادارانی که به من فحش دادند را استقلالی نمی دانم

امید عالیشاه بار دیگر روند شکست ناپذیری خود را در دربی حفظ کرد. او اگرچه سومین گل دوران حضورش در پرسپولیس را به ثمر رساند اما در این زمینه رکورد جالبی هم داشت و حالا محبوب ترین بازیکن فعلی پرسپولیس در بین هواداران این تیم محسوب می شود.

عالیشاه که به دلیل مصدومیت اخیر از روی نیمکت تماشاگر بود، در نهایت به عنوان یکی از بازیکنان تعویضی فرصت حضور در زمین را پیدا کرد و با حمله دوم خود روی دروازه آبی ها، جادوی این بازی را خراب کرد. یک بار دیگر سید حسین حسینی را شکست دهیم.

عالیشاه که گلزن آخرین دیدار دو تیم بود، قبل از ورود به زمین بارها مورد تشویق هواداران این تیم قرار گرفت و در نهایت یحیی گل محمدی به دنبال فرصتی بود تا کاپیتان تیمش را در یک مسابقه به میدان بفرستد. موقعیت مناسب و جابجایی طلایی اش.او در مسیری بود که با گل خود سه امتیاز شیرین دربی را به او بدهد اما اتفاقات دقایق پایانی مسابقه و گل پنالتی کوین یاماگا معادلات را به هم زد تا در این نبرد به تساوی رضایت دهد.

با این حال حالا کاپیتان پرسپولیس از اتفاقات پایانی بازی گلایه دارد. عالیشاه که مانند دربی قبل پیراهن خود را برای جشن گلش درآورد، مورد حمله وحشیانه بازیکنان استقلال و البته هواداران آن تیم قرار گرفت. صفحه شخصی این بازیکن در ساعات پایانی و بعد از دربی مورد حمله و توهین لفظی هواداران رقیب قرار گرفت.

عالیشاه که سومین گل خود را در تاریخ دربی هایی که در آن حضور داشته است، مقابل استقلال به ثمر رساند، اما اصرار دارد که هرگز به تیم حریف و به خصوص هوادارانش نگاه تحقیر آمیز نداشته است و در بحث هایش در مورد این بازی به حریف احترام گذاشته است. شهرآورد. خشم هایی که در فضای مجازی علیه او و خانواده اش می شود اما باعث ناراحتی او می شود. اما کاپیتان پرسپولیس پس از گلزنی و درآوردن پیراهن خود نه به سمت استقلالی ها رفت و نه تشویق عجیبی روی نیمکت تیمش ایجاد کرد، بلکه مسیر طولانی را از دروازه حریف تا سکوهای میزبان طی کرد و به شادی پرداخت. با هواداران پرسپولیس

کاپیتان پرسپولیس در جمع دوستانه گلایه خود را از خشونت خانگی مطرح کرد و گفت: فوتبال بود. نمی گویم دربی مثل سایر مسابقات است و قطعا مهمتر است. اما هیچکس نباید به خود اجازه دهد که به خانواده یک بازیکن توهین کند و فحاشی کند. در دوران حضورم در پرسپولیس هرگز برای رقیب نخواندم. بعد از گل به سمت مخاطبانمان رفتم. اما اتفاقی که افتاد واقعا شگفت انگیز است. هیچ کس دوست ندارد به خانواده اش توهین شود. و به چه دلیل؟ آیا من به شما احترام نمی گذاشتم؟ من کسانی را که حرف های زشت می زدند به عنوان هواداران واقعی استقلال نمی شناسم، آنها هواداران قلابی بودند و واقعا برای این موضوع متاسفم.