مردم میدان به اغتشاشگران پاسخ دندانپزشکی دادند/ نمی دانم عده ای با چه تفکری می خواهند رفراندوم برگزار کنند.


ساعت: 17:12
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908725

روحانی اهل سنت بندرترکمان گفت: در حوادث اخیر عده ای از نوجوانان و جوانان به دلیل ناآگاهی یا فریب مزدورانی که در کشور ما حضور دارند به مردم و اموال مردم حمله کردند و توهین های دردناکی به شئون اسلام دادند و مردم آمدند. در خیابان و پاسخ بی دندان بود.» به آنها استراحت داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آخوند یوسف سکدان در گفتگو با گلستان ما گفت: 22 آبان نشان داد که مردم در حال تلاش هستند و این جای تقدیر و تشکر دارد.

روحانی اهل سنت بندرترکمان ادامه داد: در حوادث اخیر عده ای از نوجوانان و جوانان به دلیل ناآگاهی یا فریب مزدورانی که در کشور ما حضور دارند به مردم و اموال مردم حمله کرده و توهین های دردناکی به ارزش های اسلام و مردم کردند. به خیابان ها آمدند و جواب دادند دندان درد دارند.

آخوند سخنان گفت: اگر امپراتوری رسانه ای و رسانه های ضد نظام و انقلاب کور نبودند، می توانستند بخشی از این حماسه را که مردم به خیابان ها ریختند، رسانه ای کنند و مردم قضاوت کنند که اکثریت مردم ایران چه کسانی هستند. ملت طرفدار .

وی به برگزاری رفراندوم واکنش نشان داد و گفت: نمی دانم اینها چگونه می گویند رفراندوم باید برگزار شود، در هر کشوری چالش ها و مشکلاتی وجود دارد اما به دلیل این چالش ها نمی توان پیشرفت کرد. اتفاقات خوبی که در کشور افتاد.

این مسئول گفت: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد که مدیران و مدیران کشور باید به فکر رفع آن باشند و معیشت مردم امروز بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری است.

ماهوند سهدان گفت: نمی دانم در زمان برگزاری رفراندوم با چه دیدگاه و تفکری مطرح می شود اما برخی مخالف این وضعیت هستند و شاید بر این اساس چنین تفکری را بیان می کنند و در این زمینه باید بازنگری صورت گیرد. و فکر کردن به مسائل کشور باشد

وی افزود: مسئولان باید اتاق فکر و حل این مشکلات مردم را داشته باشند. بزرگترین دغدغه مردم حل مشکلات مردم است و خداوند این مردم فریب خورده را به راه راست هدایت کند و قطعاً ظلم کسانی که افکار انحرافی ایجاد کردند قابل دوام نیست.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید