تنهاترین مرد این روزهای پرسپولیس از هر طرف فحش می دهد

تنهاترین مرد این روزهای پرسپولیس از هر طرف فحش می دهد

انتقادها از سرمربی پرسپولیس که فصل گذشته 3 جام را کسب کرده بود بسیار زیاد شده است.

رسول بهروش در یادداشتی انتقادی نوشت: حیف که نام «پرسپولیس» در این تیم ترسو و سردرگم است. تیمی که در 9 بازی اخیرش فقط یک برد کسب کرده و آن هم با تنش و استرس زیاد. یحیی گل محمدی میدونه اون هواداری که پرسپولیس رو با گل به خودی شکست داد از سپاهان پنج تا گرفت؟ آیا می داند الدیل تبعیدی که در آزادی 60 هزار پرسپولیسی را برد، در 6 بازی اخیرش فقط یک بازی برده است؟ آیا سرمربی سرخ ها می داند تا زمانی که بین صادقی، ریگی، نعمتی، سرلک و چنین بازیکنان متوسط ​​بی تاثیری رد و بدل می شود، هواداران خسته هستند؟

البته امیر عابدینی، مدیرعامل سابق پرسپولیس در گفت وگو با روزنامه گل، غیبت کریم باقری را دلیل عدم نتیجه گیری تیم پرسپولیس دانست.

تنهاترین مرد این روزها از هر طرف نفرین شده است

هواداران پرسپولیس هم بر سر نتیجه تیم محبوبشان اختلاف نظر داشتند.

سپهر خرمی – روزنامه نگار در توئیتی انتقادی نوشت: پرسپولیس در 9 بازی اخیر تنها یک برد را برد. حتی اگر رونالدو هم بیاید مشکلات فنی و گلزنی حل نمی شود چون در همه خطوط مشکل وجود دارد. تیمی که دیگر نمی داند چگونه برنده شود به این معنی است که مسیر اشتباهی را طی می کند. از این نظر (9 بازی و تنها یک برد!) پرسپولیس بدترین نتایج 15 سال اخیر را کسب کرد.

کاربری به نام رضا با انتقاد از سبک فوتبال مالکیت یحیی می گوید: یکی باید یحیی را توجیه کند که «فوتبال خودی» یعنی آنقدر پشت محوطه جریمه حریف رفتن که در دفاع آنها شکاف ایجاد کنی و موقعیت گل ایجاد کنی. فوتبال پرسپولیس فقط جلوی محوطه جریمه خودمان می رود و سعی می کند توپ را در لبه دروازه به ترابی برساند. این یک بازی با توپ است، نه یک بازی مالکیت.

میلاد همچنین فرافکنی را دلیل عدم نتیجه گیری دانست و خاطرنشان کرد: مهمترین مشکل پرسپولیس در سال جاری «فرافکشن» است. یک هفته زمین خراب بود، یک هفته بازی بدون تماشاگر بود، یک هفته داوری بد، یک هفته تغذیه تیم خوب نبود، یک هفته بازیکنان ما توسط تیم امید کتک خوردند، یک هفته بازیکنان ما سرما خوردند، یک هفته… خلاصه هر هفته یک بهانه بود.

تنهاترین مرد این روزها از هر طرف نفرین شده است

این استاد دانشگاه با انتقاد از سبک بازی پرسپولیس خاطرنشان کرد: علاوه بر نتایج ضعیف چند هفته اخیر و دوری از رقبا، سبک بازی پرسپولیس به قدری خسته کننده، عصبی، بی کیفیت و فاقد جذابیت شده است که اگر پرسپولیسی نباشند، می شود. تماشای 90 دقیقه بازی پرسپولیس سخت است. امیدوارم به این سبک عادت نکنیم و فراموش نکنیم که در گذشته چه تیم جذابی داشتیم.

رضا شکیب: پرسپولیس با سرعت نور به دهه تاریک دهه 80 می رود. نتوانست در برابر تیم های ضعیف برتری یابد، در برابر تیم های مدعی شکست خورد. این نتایج کار مدیریت و کادر فنی و بازیکنان میلیاردی پرسپولیس است. نه، بازی یک برد دیگر یک رویداد نیست، بلکه یک بحران است. دوران تصدی شما به پایان رسیده است، مربی، زمان استعفا فرا رسیده است.

کاربری به نام سانچو فدراسیون را مقصر وضعیت فعلی پرسپولیس می داند: امسال تمام تلاش فدراسیون و نهادهای مرتبط این است که پرسپولیس قهرمان نشود. به همین دلیل تیم ما با نبیل بهویی، عمری و زاهدی بسته شده و سپاهان تمام قله های لیگ را خرید. داستان برونکو بس است!!! یحیی دوبل و سه برابر شدن با پرسپولیس یعنی چی؟؟!!!

کاربری به نام قرزمناک هواداران را به اتحاد دعوت کرد: وقتی تیم شما فرم خود را از دست می دهد; هنگامی که هر بازیکنی سقوط می کند. وقتی اشتباهات تکرار می شوند؛ وقتی اعتماد هواداران به تیمش از بین می رود. این بدان معناست که از نظر تاریخی تخت جمشید در خطر و آسیب است. ما هواداران باید الان به خاطر پرسپولیس متحد باشیم نه اینکه بگوییم چون مقابل یحیی است از او حمایت می کنم.

اما آیا می توان همچنان طرفدار یحیی بود؟

به هر حال او یکی دو ستاره را از دست داد، یاسین سلمانی که تازه جا افتاده بود و بازی پرسپولیس را پیش می برد، مهم ترین چهره فاز دفاعی تیم، پور علیگنجی و البته باثبات ترین قسمت یک تیم. ، وحید امیری. پرسپولیس و یحیی هم بدشانس بودند، تصور کنید مثلاً دربی با همین گل تمام شد، حالا یحیی روی تخت بود یا پنالتی گلسیانی در بازی با الدیل، این تیم هنوز در آسیا بود!

در همین دیدار دیروز کارشناسان داوری گفتند به دلیل دو پنالتی که برای پرسپولیس گرفته نشد، حمیدی فر باید در همان دیدار مقابل استقلال به دلیل گل ناپاک استقلال خوزستان اخراج می شد. یحیی کارنامه موفقی دارد، حتی اگر تیمش هفته ها خوب بازی نکند، چهره اجتماعی هم دارد، از پارسال و اتفاقاتی که افتاد. بله تیم او بد است، آنها مستحق ارتقاء نیستند، اما جایگزین چیست؟ در بین داخلی ها، او احتمالا بهترین است. دلت برای دارشکان و امثال اینها تنگ نشده؟ آیا همیشه فقط یک تیم قهرمانی وجود خواهد داشت؟