ساپینتو به من فحش داد، اما من گفتم تو بودی

ساپینتو به من فحش داد، اما من گفتم تو بودی

امید خالدی درباره تساوی نفت آبادان مقابل استقلال گفت: هدف ما این بود که یک امتیاز بگیریم و نباختیم. پس این اتفاق افتاد. ما تمام تاکتیک های سرمربی را اجرا کردیم.

او درباره صحنه ای که منجر به از دست دادن پنالتی اش شد، گفت: نمی دانم پنالتی بود یا نه، اما به خدا قسم فشاری به او وارد نکردم. نمی دانم شاید پنالتی باشد اما به بازیکن استقلال دست نزدم چون دستم بالا بود. کایدی باهوش بود و پنالتی را گرفت. خدا را شکر توانستیم یک امتیاز بگیریم و تا این فصل به بقا امیدوار باشیم.

مدافع نفت آبادان درباره صحنه درگیری خود با ساپینتو در کنار زمین توضیح داد: می خواستم توپ را از کلکسیونر بگیرم که ساپینتو توپ را گرفت و من رفتم تا توپ دیگری بگیرم. یکدفعه توپ را پشت سرم انداخت و من آن را نگرفتم. از کجا فهمیدم که می خواهد این کار را بکند؟ گفتم اگر می‌خواهد توپ را به من بدهد، آن را در بغلم می‌اندازد، اما او آن را پشت سرم پرت کرد. بعد همه فحش ها را به من داد و گفتم این لعنت ها برای توست. نمی‌توانستم تشخیص دهم که این لعن‌ها پرتغالی هستند یا برزیلی. اینجا عصبانی شد اما من دوباره عذرخواهی کردم. علی فیروزی در وسط کار بزرگی انجام داد و پشت سر ما آمد.

خالدی درباره امیدش به بقای نفت آبادان در لیگ برتر، پاسخ داد: اگر امید نداشتیم همان نیم فصل را جمع می کردیم و در خانه می نشستیم. ما همیشه به امید زندگی می کنیم.

وی درباره نقش عبدالله ویسی در تحول نفت آبادان گفت: او کارهای زیادی انجام داده است. باید باشی و ببینی باید اخلاق و احساسات و علم و تربیت و پدری و برادری و تاکتیک ویسی را از نزدیک ببینی و فایده ای ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید