در نهایت ماجرای ترسناک پرسپولیس؛ خوب پیش رفت؟

در نهایت ماجرای ترسناک پرسپولیس؛  خوب پیش رفت؟

دربی تهران و محرومیت پرسپولیس مقابل استقلال آغاز حواشی زیادی برای این تیم بود. شانس صعود پرسپولیس به اوج کم شد و تساوی مقابل هواداران و ذوب آهن کار را سخت کرد. در نهایت شکست پرسپولیس مقابل سپاهان به معنای قهرمانی استقلال بود. پایان قهرمانی پرسپولیس شایعات زیادی مبنی بر قطع همکاری این باشگاه با گل محمدی ایجاد کرد. اتفاقات اخیر اما نشان می دهد که احتمالا یحیی فصل آینده سرمربی پرسپولیس خواهد بود.

پرسپولیس برای فصل بعد به سراغ بازیکنان لیست یحیی گل محمدی رفت. نتوانستند علی علیپور را بخرند و او در فوتبال پرتغال ماند. علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی مذاکرات خوبی با پرسپولیس داشتند و شانس آنها برای حضور در این باشگاه در فصل آینده زیاد است. محمد خدابندهلو با پرسپولیس به توافق رسیده و در حال مذاکره با سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی فر بازیکنانی که یحیی فصل گذشته مد نظر آنهاست، هستند. در ضمن لیست خروجی ها و تمدیدات پرسپولیس بر اساس گل محمدی است. مشکلی که نشان می دهد باشگاه علاقه ای به قطع همکاری با سرمربی خود ندارد.

برگزاری جام جهانی در فصل آینده باعث اطمینان بیشتر پرسپولیس و یحیی برای احیای تیمشان می شود. بازیکنانی که به دلیل مشکلات مختلف و قراردادهای مالی بالاتر از پرسپولیس جدا شدند، می خواهند دوباره دیده شوند و شانس خود را برای حضور در جام جهانی افزایش دهند. علیرضا بیرانوند که جایگاهش در تیم ملی متزلزل شده و مرتضی پورعلی گنجی که در ترکیب اصلی دراگان اسکوچیچ حضور ندارد به همین دلیل قصد بازگشت به لیگ برتر را دارند. شانس پرسپولیس برای بازگرداندن احمد نورالهی کم به نظر نمی رسد. این فرصت، انگیزه مشترک گل محمدی و باشگاه برای جبران ناکامی فصل گذشته است.

دیدگاهتان را بنویسید