قرعه کشی جام جهانی برای ایران خوب پیش رفت/ گروه تیم ملی در قطر چندان عادی نیست!


ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: 1401/01/13
کد خبر: 1818986

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: گروه تیم ملی در جام جهانی چندان عادی نیست، زیرا انگلیس، آمریکا و احتمالاً ولز یا اسکاتلند تقریباً یکسان بازی می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گو با سایت HRT کرواسی برای گروه شاگردانش در جام جهانی 2022 قطر گفت: یک تیم همیشه می تواند بهتر یا بدتر باشد. غیر معمول، زیرا انگلستان، آمریکا، و احتمالاً ولز یا اسکاتلند تقریباً به یک شکل بازی می کنند. البته اوکراین هم هست.

در هر صورت فکر می‌کنم قرعه‌کشی خوب پیش رفت، گروه‌های سخت‌تری هم بودند. هدف ما تلاش برای خروج از گروه است. فکر می کنم انگلیس شانس زیادی دارد و ما نیز شانس صعود با دیگر سوارکاران را داریم. فکر می کنم برای خروج از گروه بتوانیم با رقبا رقابت کنیم.

اسکوچیچ درباره شناختش از قطر گفت: قطعا بازیکنان خوب و پتانسیل زیادی در تیم داریم و می توانیم در گروه بجنگیم. یکی دو ماه پیش برای جام عرب در قطر بودم. همه چیز استثنایی بود، من در همه استادیوم ها بودم. فکر می کنم این جام جهانی بزرگی از نظر سازماندهی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره تساوی کرواسی گفت: به جز کرواسی، بلژیک هم شانس زیادی برای پیشرفت دارد اما نباید مراکش را فراموش کنیم. فکر می کنم کانادا از تیم های ذکر شده پایین تر باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید