در پلدستی 12 طرح محرومیت زدایی اجرا شد

زمان: 08:41
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805611

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: امسال 12 طرح محرومیت زدایی با محورهای ساخت مسکن مددجویان، مرمت مسکن محروم، مقاوم سازی قنات ها و آبرسانی در این شهرستان اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ منصور یوسفی در گفت و گو با اروم نیوز با اشاره به اینکه محرومیت زدایی و حمایت از زیرساخت ها یکی از رویکردهای سپاه و بسیج سازندگی است، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا بخشی از ریزگردهای محرومیت زدایی را در مناطق کمتر برخوردار شهرستان انجام دهیم.

وی ادامه داد: امسال چهار فصل مسکن مددجویان، پنج فصل مرمت منازل فرسوده، احیای دو فصل قنات و آبرسانی به دو روستا پیش بینی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت گفت: در طرح احیای قنات 500 خانوار و 400 خانوار روستاها از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

سرهنگ یوسفی با بیان اینکه مجموع اعتبار هزینه شده در این پروژه ها بالغ بر 5 میلیارد و 750 میلیون ریال بوده است، تاکید کرد:

وی افزود: هدف اصلی بسیج خدمات رسانی به نیازمندان است و در این راستا در مناطقی که مشکلات اشتغال و خدمات رسانی وجود دارد، اقداماتی را برای رفع موانع و تسهیل کار انجام می دهد و قطعا این تلاش ها باعث ایجاد انگیزه می شود. تولید “مشتریان داخلی.

وی گفت: معتقدیم اشتغال زایی مشکل اصلی کشور است و از ایجاد و گسترش کارگاه های اشتغال زایی از طریق اعطای وام و کمک بلاعوض برای خوداشتغالی حمایت می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت با اشاره به وام های اقتصاد مقاومتی شهرستان پلدشت افزود: امسال 20 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی در بانک های این شهرستان معرفی شد.

سرهنگ یوسفی گفت: تسهیلات اقتصاد مقاومتی تاکنون برای 50 نفر به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: دامپروری، قالی بافی، خیاطی، گیاهان دارویی و عرقیات، دستگاه جوجه کشی، قارچ فروشی، زنبورعسل و خشک کن میوه از محورهای وام های اقتصاد مقاومتی در شهرستان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید