سپاه پاسداران 28 هزار طرح محرومیت زدایی را در آذربایجان غربی و کردستان اجرا می کند


ساعت: 11:58
تاریخ انتشار: 1401/01/30
کد خبر: 1823135

معاون هماهنگ کننده ستاد مرکزی جهاد سازندگی:

سردار حزنی گفت: 28 هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی در استان های آذربایجان غربی و کردستان اجرا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از اروم نیوز ؛ سردار ضیاءالدین حزنی در مراسم تجلیل از دست اندرکاران ساخت هزار واحد مسکونی در استان های آذربایجان غربی و کردستان اظهار داشت: در حال حاضر در استان های آذربایجان غربی و کردستان به بهره برداری رسیده است. سپاه اسلام با تمام وجود و با تمام توان وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان ها و دانشگاه های سپاه نیز در راستای محرومیت زدایی تلاش می کنند، افزود: هر سپاهی به این موضوع واقف است که قبل از انجام وظیفه سازمانی خود باید در راستای محرومیت زدایی و کمک به مردم گام بردارد. خوشبختانه سپاه به خوبی از این موضوع آگاه است.»

معاون هماهنگ کننده سازندگی و محرومیت زدایی جهاد مرکزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 10 هزار و 600 پروژه عمرانی و 17 هزار پروژه غیر عمرانی در استان های آذربایجان غربی و کردستان اجرا شده است.

وی گفت: این اقدامات در مجموع 28 هزار طرح اجرا شده با وام 660 میلیارد تنی را شامل می شود.

سردار حزنی به احداث خانه عالم، مدرسه، جاده، پل، سد، سد، مجتمع فرهنگی ورزشی اشاره کرد و گفت: توزیع 15 هزار بسته معیشتی در مناطق حاشیه نشین و فقیرنشین آذربایجان غربی و کردستان.

وی با اشاره به اینکه طرح های محرومیت زدایی در استان های آذربایجان غربی و کردستان در 3 هزار و 500 روستا اجرا شده است، خاطرنشان کرد: این طرح ها در مناطق صعب العبور و دورافتاده اجرا شده است به طوری که برخی از روستاها حداقل 17 ساعت با شهر فاصله دارند.

معاون هماهنگ کننده در پایان با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کارکنان در رده های مختلف گفت: اقدامات جهادی و تلاش برای محرومیت زدایی در نقاط مختلف باید در اولویت کار مدیران و مسئولان قرار گیرد و سپاه آماده کمک به دستگاه ها در این زمینه است. توجه. “

در این مراسم سردار سرتیپ پاسدار محمد تقی اسانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه طی سخنانی با اشاره به اهمیت اقدامات محرومیت زدایی در مناطق مرزی از ادامه این مسیر با تلاش سپاه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید