«محرومیت زدایی» یکی از مأموریت های سپاه پاسداران است

ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795125

سردار ریحانی گفت: یکی از ماموریت های سپاه پاسداران رفع محرومیت هایی است که در تمام این سال ها صدها میلیارد هزینه در همه زمینه های محرومیت زدایی از جمله خانه دنیا، راه، مسجد، آب، جاده و … داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، سردار بچمن ریحانی امروز یکشنبه در مراسم تجلیل از شرکت کنندگان در ساخت منازل مددجویان کمیته یاری امام خمینی (ره) کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: ائمه (ع) مکتب را بشناسید این اساس مکتب حضرت زهرا علیهاالسلام بود و اراده خداوند این بود که حضرت زهرا علیهاالسلام و اهل بیت علیهم السلام پاک و منزه از هر گونه بدی باشند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: امام حسن(ع) و امام حسین(ع) نیز بر اساس مکتب حضرت زهرا(س) عمل کردند.

وی خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) مکتب و فرهنگ را پشت سر گذاشت و در تمام دوران مبارزه با ظالمان و ظالمان عنوان شد.

سردار ریحانی تصریح کرد: روشنگری، آگاهی، دشمن شناسی، روشنگری، شجاعت، تأکید و عمل روشن که از ویژگی های حضرت زهرا (س) بود، اساس فرهنگ عاشورا شد و امام حسین (ع) بر اساس این فرهنگ عمل کرد.

وی گفت: امروز حضرت زهرا(س) نه تنها الگوی زنان، بلکه سرور همه زنان و مردان جهان اسلام است.

سردار ریحانی با بیان اینکه امام علی (ع) به انجام کار محرومیت زدایی افتخار می کند، افزود: امروز رهبر معظم انقلاب نیز بر همین اصل تاکید دارند و در ایام شیوع بیماری عروق کرونر با تاکید بر همدلی و تمرینات آرامش بخشی، محرومیت زدایی است. او می داند.

وی خاطرنشان کرد: این گونه حرکت ها چهره زیبای نظام اسلامی و دین ما را زیباتر می کند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) فرمود: راه و … قیمت دارد.

سردار ریحانی با اشاره به ساخت 292 واحد برای مددجویان کمیته امداد گفت: تجلیل از عوامل این اقدام به معنای این نیست که این خدمات فقط قابل تقدیر است چرا که این اقدام پاداش مادی ندارد، بلکه به همین منظور است. تا به این افراد بگوییم که اعمالشان از دید مسئولین پوشیده نیست.

فرمانده سپاه پیامبر(ص) تصریح کرد: اعمالی که بر اساس عقاید و انگیزه ها انجام می شود در پیشگاه خداوند ثبت می شود و به باقیات و فضایل تبدیل می شود.

وی با تقدیر از کمیته امداد اشتغال و وام گفت: اگر بتوانیم اشتغال را در بحث محرومیت زدایی حل کنیم، بسیاری از مشکلات را حل خواهیم کرد.

سردار ریحانی همچنین از اقداماتی همچون ساخت مسکن مددجویان اجتماعی، زلزله زدگان و خانه نیمه کاره در صورت وقوع سیل اشاره کرد و گفت: هیچ بستر محرومیت زدایی به اندازه ساخت مسکن ارزشمند نیست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید