در حاجی آباد 10 طرح محرومیت زدایی سپاه اجرا شد


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۷
کد خبر: 1822351

سردار سالاری با اشاره به بهره برداری از 10 پروژه محرومیت زدایی در شهرستان حاجی آباد بر حمایت سپاه در رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; در بازدید فرمانده و مسئول بعثه مقام معظم رهبری سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان از شهرستان حاجی آباد صبح امروز 10 طرح محرومیت زدایی به بهره برداری رسید.

سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه استان هرمزگان در حاشیه مراسم افتتاحیه طرح های محرومیت زدایی سپاه در حاجی آباد در گفت وگو با تسنیم، اظهار داشت: امروز سپاه به خانواده بزرگی تبدیل شده که سایه آن بر همگان کشیده شده است. مناطق و تقریباً در همه مناطق از خدمات سپاه بهره می برند.

وی تصریح کرد: امروز امنیت پایدار مردم ایران توسط فرزندان آنها در نیروهای مسلح بدون هیچ خللی تامین می شود و سپاه و بسیج نیز نقش بسزایی در تامین آن امنیت داشته اند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: امروز اولین مشکل کشور اقتصاد و محرومیت است و مردم در این مناطق با مشکل مواجه هستند.

سالاری تاکید کرد: سپاه قادر به رفع مشکلات مردم است و بر این اساس طرح های بسیاری برای محرومیت زدایی در مجموعه سپاه امام سجاد(ع) در حال پیگیری است که می توانیم میزان محرومیت را در نقاط مختلف استان کاهش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز 10 پروژه با رویکرد محرومیت زدایی در حوزه آبرسانی و مسکن نیازمندان در شهرستان حاجی آباد به بهره برداری رسیده است.
فرمانده سپاه استان هرمزگان تاکید کرد: احداث 5 مخزن آب شرب و 25 کیلومتر آبرسانی از چشمه تا مخزن و همچنین تکمیل خطوط انتقال به منازل مردم و احداث 5 واحد مسکونی یک میلیاردی. تومانی که امروز به بهره برداری رسید و 150 خانوار از آن بهره مند شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید