در کیفیت فنی گومز شکی نیست


ساعت: 22:44
تاریخ انتشار: 1401/02/13
کد خبر: 1836342

مربیان تیم های فوتبال گل گهر و فولاد در نشست خبری پیش از دیدار خود اظهار نظر کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر گله نوی پیش از دیدار شاگردانش مقابل فولاد خوزستان گفت: عید سعید فطر و همچنین صعود فولاد خوزستان را به همه به ویژه مردم خوب خوزستان، کادر فنی و مدیریت باشگاه فولاد تبریک می گویم. بازی فردا بسیار سنگین و فیزیکی خواهد بود. البته تیم ما از هر نظر آماده است. ما از این تعطیلات نهایت استفاده را بردیم و بچه ها در شرایط خوبی هستند. بازی های تدارکاتی خوبی هم انجام دادیم که به ما کمک کرد.

وی افزود: امیدوارم فردا بازی خوبی برگزار شود. به هر حال تماشاگران دو سال دیگر به ورزشگاه می آیند و ما آنها را از نزدیک می بینیم. فردا نبرد میانی است و هر تیمی که کنترل خط هافبک را در دست بگیرد و از فرصت ها به خوبی استفاده کند، برنده این بازی خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر گفت: برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم چرا که هم شایستگی و هم توانایی داریم و از هر نظر تیم خوبی هستیم. البته تیم فولاد هم تیم برنامه ای است که فوتبال خوبی به خصوص در قسمت دفاعی برنامه ارائه می کند. امیدواریم بازی فردا مسابقه خوبی باشد و همه تماشاگران از بازی لذت ببرند.

نکونام: در کیفیت فنی گومز شکی نیست

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فردا مقابل گلگوتا با استقبال از عید سعید فطر، اظهار داشت: تمرین و تلاش، بازیکنان را از نظر روحی برای بازی فردا آماده کردیم.

وی گفت: از روز اولی که کار خود را در فولاد شروع کردیم دو برنامه و هدف داشتیم که توانستیم به آنها برسیم. یکی سوپرجام و دیگری انتقال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امسال می دانیم که سهمیه آسیایی در لیگ وجود ندارد و خدا را شکر در این جام حضور داریم و باید در بهمن ماه در مرحله حذفی آسیا شرکت کنیم. امسال شرایط تیم ها به دلیل نداشتن سهمیه در آسیا کمی شرایط تیم ها را راحت کرده است اما روی شش بازی دیگر تمرکز می کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی افزود: بازی فردا با تیم خوب گل گهر است. این تیم در چند سالی که در لیگ بود برنامه ریزی خوبی داشت و نشان داد باشگاه خوب و حرفه ای است و تیم و بازیکنان خوب و باکیفیتی دارد. در حال حاضر آنها شرایط خوبی در جدول دارند و می دانیم بازی سختی داریم و باید با تمرکز وارد زمین شویم تا از امتیازات تیم میزبان و حضور هواداران لذت ببریم. واقعا از حضور هواداران خوشحالم و امیدوارم بازی خوب و موفقی داشته باشیم.

نکونام در ادامه درباره رقیبش الفیصلی در حذف لیگ قهرمانان آسیا گفت: اول اینکه تیم الفیصلی مشکل مالی ندارد و تا پایان لیگ خود بهترین بازیکنان جهان را می خرند و شروع به برنامه ریزی می کنند. آسیا اما در فوتبال ایران از فردای خودم می‌دانم.» کاری که پارسال برایم افتاد را انجام نمی‌دهم، نکته دوم این است که با باشگاه صحبت کردم، موضعم را اعلام کردم، البته هرگز قول ندادم. اما من هر روز به تنهایی همه چیزم را دادم و سعی کردم فولاد را به عنوان نماینده خوزستان تبدیل به تیمی پرافتخار کنم. الان برای شروع بازی های آسیایی خیلی دیر است.

سرمربی فولاد خوزستان گفت: ما در ایران هستیم و باید با واقعیت کنار بیاییم. همه تیم های دنیا و حتی کشورهای زیر ما کمترین برنامه ریزی را دارند. اگر قرار است سرمربی فصل آینده تیم مشخص شود، از این پس باید شروع به جذب بازیکن کنیم. اما در ایران می گذارند لیگ تمام شود و بعد با مربیان و بازیکنان صحبت می کنند و 20 یا 10 روز مانده به شروع لیگ بازیکن برای تمرین با تیم می آید و برخی تیم ها هنوز مربی ندارند. بنابراین ما کاملاً بی برنامه هستیم. تیم های موفق برنامه مشخصی دارند و پس از پایان لیگ استراحت می کنند و تمرینات خود را به موقع آغاز می کنند. هر باشگاهی که این عملکرد را داشته باشد قطعا موفق خواهد شد.

وی گفت: تیم ما هم به بازیکن نیاز دارد و باید تقویت شود. اگر الان هدفی برای قهرمانی در لیگ برتر نداریم، چون فولاد در نیم فصل امتیازات زیادی را از دست داد که به دلیل تغییر و اینکه نتوانست بازیکن بگیرد. اگر برنامه ریزی شود کار من با باشگاه راحت تر می شود، اگر نه برای هر دو طرف سخت می شود.

نکونام درباره ادامه همکاری با فولاد نیز گفت: نمی دانم فردا صبح کجا هستیم و فوتبال ایران این را نشان داده و پارسال برای من رقمی بود. در فوتبال ایران هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

وی همچنین با اشاره به اینکه فولاد دومین تیم ارزان‌قیمت لیگ قهرمانان آسیا است، گفت: در چند سال اخیر در فوتبال خودمان نمی‌توانیم در جمع پنج یا شش تیم برتر باشیم و نخواهیم بود و این به خاطر هزینه‌هایی است که انجام داده‌ایم. لیگ قهرمانان آسیا فکر می کنم قطعا تیم ما در مورد هزینه ها حرفی برای گفتن ندارد مثلا قیمت بازیکن شماره 17 الاهلی می تواند با قیمت کل تیم ما برابری کند و هواداران فولاد افتخار کنند که ما می توانیم در تیم ما احساس مسئولیت و انجام کارهای بزرگ وجود دارد و این به بازیکن این فرصت را می دهد که تمام تلاش خود را برای موفقیت انجام دهد. آنها قطعا بازیکنان خوبی را برای صعود جذب خواهند کرد، زیرا می دانید که تیم ها هر بار که صعود می کنند جوایز خوبی دریافت می کنند، حتی اگر آن تیم ها به پاداش نیاز داشته باشند. رسیدن به سطوح بالاتر برای آنها مهم نیست.

او از ای بی گومز می گوید که آیا حضور او می تواند بین بازیکنان خارجی فولاد رقابت ایجاد کند؟ وی گفت: در کیفیت و شرایط حرفه ایبائی شکی نیست. از آنجایی که او فرم نداشت و من او را می شناختم، می دانستیم که نمی توانیم از او به عنوان بازیکن خودمان استفاده کنیم، اما مهم این بود که در آن پست به بازیکنی نیاز داشتیم که حتی برای یک دقیقه به ما کمک کند. اگر الان با هر باشگاهی در ایران قرارداد ببندد و از روز اول تمرین کند ستاره لیگ ایران می شود و در این شکی نیست. من علاقه ای به صحبت های غیر فنی ندارم، چون فوتبال را می فهمم و هیچکس بهتر از من نمی تواند در مورد فوتبال صحبت کند، چون عمرم را در فوتبال گذراندم. من 8 سال در اسپانیا بازی کردم و خیلی ها فقط می توانند آن را از تلویزیون تماشا کنند و نمی توانند در مورد آن صحبت کنند. گومز هیچ پولی دریافت نکرد. به هر حال آنچه می خواستم با گومز انجام شد و حداقل توانستم به برخی از بازیکنانم استراحت بدهم. در آسیا می‌دانستیم که می‌توانیم چهار بازیکن خارجی داشته باشیم، می‌توانیم از سه بازیکن استفاده کنیم، در حالی که انتظار داشتیم برخی از بازیکنانمان کیفیت فنی نداشته باشند و حضور گومز به ما کمک کرد تا بازیکنان کنار او انگیزه داشته باشیم و تیم مان را خوشحال کنیم و بازیکنان من. حرفه ای شدن اگر بیاید و قرارداد ببندد قطعا در هر تیمی که باشم او را می خواهم اما در ایران بازی نمی کند اما اگر بیاید یکی از بهترین های لیگ ایران می شود و شکی نیست. کیفیت فنی او

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از حضور هواداران واقعا خوشحالم چون تیم ما دو جام برد و به آسیا رفتیم اما هواداران ما نبودند و از غیبت آنها باختیم. متاسفیم که ورزشگاه ها امسال دیر افتتاح شدند، اما حضور آنها در سه بازی خانگی برای ما انگیزه مضاعفی است. به هر حال اگر در فولاد بودم به دنبال بهترین برنامه ریزی و عملکرد برای فصل آینده بودم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید