در توانایی، اقتدار و مشکلات فنی کی روش شکی نیست/ برخی جام جهانی را کم اهمیت جلوه می دهند


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907890

وینگر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: کار در جام جهانی بسیار سخت است اما برخی این مسابقات را دست کم می گیرند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وحید امیری در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: آنچه اکنون در تیم ملی به وضوح قابل مشاهده است بحث وحدت است. ما به مسابقات نزدیک هستیم و همه مسئولان، بازیکنان و کادر فنی در تلاش هستند تا این اتحاد به بهترین شکل انجام شود تا بتوانیم نتایجی در خور نام ایران در جام جهانی کسب کنیم.

وی درباره تفاوت کار کی روش و اسکوچیچ تصریح کرد: اکنون همانطور که گفتم بحث فقط وحدت است. اسکوچیچ تلاش زیادی کرد و تیم ملی را به جام جهانی رساند اما در توانایی، اقتدار و مشکلات فنی کی روش شکی نیست. ناگفته نماند که او مربی بزرگ ترین تیم های دنیا بود و هشت سال در ایران کار کرد و نتیجه زحماتش را دیدیم. تیم ملی ایران هشت سال در قله آسیا بود و الان هم همه تلاش می کنند تا در جام جهانی به آنچه مردم و ما انتظار داریم دست پیدا کنند.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خاتمه گفت: کار جام جهانی خیلی سخت است اما برخی این مسابقات را دست کم گرفتند و فکر می کنند تیم ایران از قبل به مرحله بعد صعود کرده است و می دانیم که کار ما این است. سخت است و ما تمام تلاش خود را برای رسیدن به نتایج خوب انجام می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید