دزدی های مکرر کابل های برق ادارات را آزار می دهد/ گلایه سراوانی ها از تاریک شدن معابر شهر


ساعت: 12:11
تاریخ انتشار: 1402/02/12
کد خبر: 1836069

این روزها سرقت کابل های مسی و تجهیزات برق در شهرستان سراوان به یکی از چالش های اصلی خدمات برق و شهروندان تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، تاریک شدن بلوار مرحوم مولوی عبدالعزیز ساداتی مدتی است که نارضایتی شهروندان سراوانی را به همراه داشته است چرا که مانع از تردد شبانه اهالی شده است. از این منطقه

گفته می شود سرقت های مکرر کابل و تجهیزات برق در این منطقه باعث ایجاد این مشکل و مشکلاتی برای اداره برق و شهروندان شده است.

این جرم نه تنها به طور مستقیم به شرکت های توزیع برق آسیب وارد می کند، بلکه خسارات زیادی به مشترکان و به طور کلی محصولات کشاورزی، صنعتی، تجاری و عمومی وارد می کند، بنابراین هرگونه اقدام در جهت کاهش و کنترل این جرم در اولویت خواهد بود. به نفع کل جامعه است.

قطعی برق بلوار مولوی عبدالعزیز ساداتی نارضایتی اهالی این منطقه را برانگیخته است تا جایی که ساکنان محله اسپیک و دزک از بستر فضای مجازی برای اعتراض به این موضوع استفاده کرده اند.

سمیرا رحمانی رئیس اداره برق شهرستان سراوان در گفتگو با خبرنگار شستون گفت: علت قطعی برق بلوار مولوی عبدالعزیز ساداتی سرقت سیم، کابل و کنتور برق بوده است.

وی افزود: این موضوع در حوزه مدیریت برق شهر قطعی نیست، بلکه در حوزه راهداری که با سرقت کابل ها، تابلوها و تجهیزات ایجاد شده است، به مدیریت راهداری اطلاع دادیم و این موضوع انجام شد. تصمیم به تهیه تدارکات گرفت.» برای از بین بردن این کسوف.

این کارمند ادامه داد: راهداری برای رفع این مشکل کابل تهیه کرد و با کمک اداره برق این وقفه در روز پنجشنبه 8 اردیبهشت برطرف شد.

رحمانی گفت در این شرایط این کابل نیز به سرقت می رود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید