گلایه سراوانی ها از انباشت زباله در مناطق شهری/ کمبود تجهیزات و مرخصی پرسنل شهرداری


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835013

تعدادی از ملخ ها از انباشته شدن زباله در برخی از معابر گلایه داشتند و از مسئولان خواستار رفع این مشکل شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، در چند روز اخیر انباشت زباله در برخی از خیابان های شهر سراوان باعث ناراحتی شهروندان شد که اهالی با انتشار عکس هایی در فضای مجازی به این موضوع واکنش نشان دادند.

به گفته شهروندان سراوانی، انباشت زباله در معابر در هوای گرم این روزها سلامت شهروندان را به خطر می اندازد و باعث تجمع آفات و حیواناتی مانند سگ و گربه می شود.

برخی دیگر از شهروندان نیز در تماس با این پایگاه خبری با ارسال عکس و فیلم از جمع آوری زباله از رسانه ها خواستار ادامه این موضوع شدند.

دلیل اصلی این مشکل مرخصی کارکنان سازمان برای پسماند و خدمات خانگی است

خبرنگار ما با امین سیدی شهردار سراوان تماس گرفت و علت را جویا شد که نیمی از آنها در محل کار حضور داشتند.

وی با بیان اینکه همه ما به عنوان شهروند موظف هستیم برای داشتن شهری زیبا با شهرداری همکاری کنیم، افزود: برنامه ای را برای جمع آوری زباله از هر منطقه در نظر گرفته ایم تا شهروندان در زمان مشخصی زباله ها را خارج کنند. و این امر مستلزم همکاری مردم با شهرداری است.

جمیله بهرامی یکی از اعضای شورای شهرداری سراوان نیز با انتشار متنی در شبکه های اجتماعی به درخواست شهروندان پاسخ داد و گفت: قدردانی می کنم که شهروندان نگران مشکلات شهری هستند و از انباشت زباله گلایه دارند. حق با شهروندان بود.

وی ادامه داد: باید هر روز زباله جمع آوری می شد که متاسفانه در حال حاضر کمبود تجهیزات در شهرداری مشهود است اما تلاش می کنیم این مشکل بزرگ را برطرف کنیم.

عضو شورای شهر سراوان خاطرنشان کرد: زباله های هر منطقه در روز جمع آوری می شود و در ماه مبارک با توجه به گرمای هوا و رعایت حال کارگران این اقدام در شب انجام می شود.

بهرامی افزود: در هر منطقه یا گذرگاهی که سطل زباله وجود دارد، انباشت زباله به وفور دیده می شود و سطل های زباله که به معضلی بزرگ برای شهر تبدیل شده است، زباله ها را در اطراف سطل های زباله رها می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید